Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
felicity schreef:Ik wist niet zo goed in welke categorie het thuis hoorde dus hoop dat het goed staat.
Het is nu al de zoveelste keer dat ik in het donker op stal kom. En er weer een of meerdere palen door midden zijn gebroken of een draad wat los getrokken is. Dat ik het nu wel echt ontzettend zat ben en nu een degelijke goede omheining wil hebben wat er ook nog eens netjes uitziet.
Ik huur een ontzettend fijn stuk. Rondom is het omheind met heras hekwerk. En de weides zijn nu omheind met palen en schrikdraad.
Dit is 2 jaar geleden netjes weg gezet. Helaas is het er regelmatig weer uitgehaald omdat de weides geinjecteerd moesten worden. De boer vond het handiger als dan alle palen er uit waren.
En toen kwamen de problemen. Ik heb helaas niemand meer die mij kan helpen met de omheining netjes weer terug zetten en alles aansluiten.
En heb dit zelf moeten doen. Helaas heb ik niet de kunde en het materiaal om dit goed te doen. En sta ik dus regelmatig weer een paal te vervangen of een draad opnieuw te spannen.
Ik ben dit zo zat. Dat ik het nu in een keer goed wil laten doen.
Maar waar vind ik iemand die netjes alle palen op gelijke hoogte en afstand en stevig in de grond kan zetten. Lint of koord kan spannen en de stroomklok goed kan aansluiten dat er echt overal een flinke klap op staat.
felicity schreef:Ik had het geniale idee om zowel voor als achter in de weides een poort met handgrepen te maken. Zodat hij die open kan gooien en als nog rondjes door de hele wei kan rijden. Alleen dan om een rij palen heen.