Aanstaande zaterdag ga ik mijn eerste echte eigen pony ophalen!
Maar met een nieuwe pony komen ook een hoop kosten mee!
Nu was ik benieuwd naar eventuele tips voor plekken waar ik goedkoop mijn spullen vandaan kan halen, nieuw of tweedehands, dat maakt mij niet uit, als het maar te betalen is!
Wat betreft webshops ken in natuurlijk Marktplaats en de Bokt markt, ook had ik missruitersport.nl en lisaruitershop.nl al gevonden. Nu vroeg ik mij af of jullie nog webshops kennen?
Het nadeel van webshops is alleen dat deze altijd verzendkosten hebben... wil je een set peesjes kopen op marktplaats van 5 euro, moet je 7 euro verzendkosten betalen.... dan kosten ze nogsteeds 12 euro en zijn ze opeens niet zo goedkoop meer...
Vandaar dat ik me afvroeg of er ook tweedehands paarden winkels zijn? Ik ken de paardenkamp in Soest maar verder eigenlijk niks? ook winkels met nieuwe maar betaalbaardere spullen zijn welkom, daarvan ken in de Decathlon, helaas zit die niet echt bij mij in de buurt!
mijn vraag dus: goedkope of tweedehandse ruitersport zaken zowel online als in en om de provincie utrecht! Bij voorbaat dank!
(ik heb de zoekfunctie gebruikt maar het meest recente topic was uit 2007 dus niet echt recent)