Is er interesse in een marktdag noord/oost Nederland??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Is er interesse in een marktdag noord/oost Nederland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 22:05

Voor de noord oostelijke bokkers onder ons (die verder weg wonen mogen ook komen hoor :+ ) interesse voor een marktdag paardespullen verkoopsdag als kofferbakverkoop/ standjes verkoop? Al dan niet als verkoper of als kijker/koper?
Ik zit met de gedachte te spelen zon dag te organiseren bij mij thuis. Ik heb genoeg ruimte buiten op het erf en zelfs als het slecht weer zou zijn is dat geen punt, dan kan alles zo verhuizen de schuur in. Hier thuis is bij Sellingen net over de grens in Duitsland.

Maar voordat ik echt iets op ga zetten wilde ik toch eerst polsen of er uberhaupt interesse voor zoiets is.

01San

Re: Is er interesse in een marktdag noord/oost Nederland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 06:16

Leuk idee

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 08:29

Als de dag goed uitkomt heb ik interesse als kijker en ik gok dat er 1 of 2 bij op stal graag met me mee zouden komen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 17:56

Verder geen interesse??? jammer.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 08:30

Ik zit een beetje ver uit je buurt, maar bij toeval lees ik je topic. Ik denk dat heel veel mensen er hier overheen lezen of niet op dit deel van Bokt komen. Ik zou sowieso een link in je onderschrift zetten om mensen naar je topic te krijgen en anders eens een oproep op facebook zetten als je dat gebruikt, op een pagina met tweedehandspaardenspullen o.i.d.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 09:21

Hij heeft op FB gestaan ;) In een aantal verkoopsgroepen speciaal voor het noorden. Maar ook van daar komt er te weinig reactie om er daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Blijkbaar is men content genoeg met het verkopen over het internet en is er geen interesse voor zon dag.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 10:45

Jammer, maar dan heeft het inderdaad weinig nut om te organiseren. Misschien in de wintertijd als mensen iets minder doen met hun paard(en)?

01Fa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:48

Dat is wel een goede tip om het in je onderschrift te zetten, deze link en dan je woonplaats erbij.
Je kunt het proberen

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 19:04

01Fa schreef:
Dat is wel een goede tip om het in je onderschrift te zetten, deze link en dan je woonplaats erbij.
Je kunt het proberen

In het onderschrift zetten heeft alleen maar nut als je veel in topics reageert ;) Ik ben niet meer zo actief als vroeger. Dan ziet nog niemand het.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:33

Ik zou zeker interesse hebben. Maar dan moet je goed adverteren en zorgen dat er genoeg mensen komen.
Misschien iemand strikken om een folder te maken? En die in meerdere Facebook groepen plaatsen?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 14:07

Ania schreef:
Ik zou zeker interesse hebben. Maar dan moet je goed adverteren en zorgen dat er genoeg mensen komen.
Misschien iemand strikken om een folder te maken? En die in meerdere Facebook groepen plaatsen?

Ik quote mezelf even.

rina schreef:
Maar ook van daar komt er te weinig reactie om er daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Blijkbaar is men content genoeg met het verkopen over het internet en is er geen interesse voor zon dag.

Dit te organiseren voor het handjevol wat tot nu toe gereageerd heeft, heeft geen zin. Ook niet met weet ik hoeveel reclame maken. Voorlopig gaat het idee dus gewoon de ijskast in.