Het zit zo. Ik ben begin dit jaar naar NL verhuisd en ondertussen is mijn relatie stuk gelopen, en heb ik mijn baan opgezegd. Wat betekend dat ik helemaal vrij ben...vrij om te verhuizen naar eender welke locatie.
Dus dacht ik - waarom zoek ik niet gewoon naar de beste stal voor mijn paard en ik, en dan daar mijn nieuwe leven opbouwen

Wat zoek ik-Harde eisen
1. Minstens 8 uur weidegang, zowel zomer als winter! Bij voorkeur ook in de winter op de wei, paddocks wil ik wel overwegen, maar dan moeten ze groot zijn, gedeeld met een ander paard en droog
2. Onbeperk ruwvoer. Min 2 keer perdag als ze buiten komen. 3x indien ze binnen staan wegens slecht weer.
3. Volpension. Dus elke dag buiten en binnen zetten en uitmesten. Wil halfpensoin wel overwegen, maar dan moet er een goeie rota zijn.
4. Uitrijmogelijkheden: lange paden met goede zichtbaarheid zodat ik niet iemand omver cross.... Zonder brommers als het even kan!
5. Rijbak met springmateriaal die niet te druk is! Buitenbak is geen probleem maar dan moet die wel droog zijn en verlicht
Bonus punten voor:
Binnenbak
Springtuin
Cross terrein / galopeerpiste

Longeerring
Solarium
Rijvereniging/manege om te lessen op wandelafstand, of 10min rijden. Als dit aanwezig ik kan mijn budget nog wat omhoog.
Budget: Tot 350 voor enkel de harde eisen - tot 450 voor de (bijna) perfecte stal
Moet wel op 25KM van een stad liggen. Want moet zelf ook werk kunnen vinden. Bonus punten voor stallen in het zuiden want mijn familie woont in Belgie. Belgie wil ik ook wel overwegen...maar dat trekt me minder aan. Omgeving Gent is dan weer wel aantrekkelijk want daar wonen mijn zussen.
Beste stal die ik heb gevonden tot nu toe is de Mariahoeve in Renkum.
Ja - er zijn al veel topics, veel hiervan zijn redelijk oud dus kan allemaal al veranderd zijn. Wil gewoon een idee hebben waar er fijne stallen zitten, zodat ik gerichter naar nieuw werk kan zoeken.
Bedankt!