Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Leo schreef:Wel eens aan western gedacht?
Toen ik naar Den Haag verhuisde vanuit een andere hoek van Nederland, besloten mijn vriend en ik ook samen een manege te zoeken om te lessen. Hij reed nog niet, ik recreatief en in geen jaren les gehad. Ik had interesse voor western (reed met mijn vorige paardje op een westernzadel). Wij wilden ook niet in een rijtje rijden. Zodoende bij Country Stables in Wassenaar terecht gekomen. Redelijk kleinschalig, hele fijne stal en fijne instructie op goed getrainde paarden
(waarbij paardenwelzijn voorop staat).
Wij rijden in duoles (met elkaar een
privéles) maar ik heb zelf ook een aantal
keren meegedaan aan groepslessen en
die zijn ook absoluut niet 'achter elkaar
aan'.Aanrader dus (maar wel western
![]()
)
Leo schreef:Wel eens aan western gedacht?
Toen ik naar Den Haag verhuisde vanuit een andere hoek van Nederland, besloten mijn vriend en ik ook samen een manege te zoeken om te lessen. Hij reed nog niet, ik recreatief en in geen jaren les gehad. Ik had interesse voor western (reed met mijn vorige paardje op een westernzadel). Wij wilden ook niet in een rijtje rijden. Zodoende bij Country Stables in Wassenaar terecht gekomen. Redelijk kleinschalig, hele fijne stal en fijne instructie op goed getrainde paarden
(waarbij paardenwelzijn voorop staat).
Mag ik vragen van wie je les krijgt Romy of Sarie? Of eerst van Frederique?
Wij rijden in duoles (met elkaar een privéles) maar ik heb zelf ook een aantal keren meegedaan aan groepslessen en die zijn ook absoluut niet 'achter elkaar aan'.Aanrader dus (maar wel western
)
Sabri schreef:Bedankt voor de tip van Country Stables! Ik heb in al die jaren paardgereden te hebben nog nooit western gereden, het lijkt me leuk het te leren. Ik ga ze eens bellen binnenkort of ik een kijkje kan nemen daar. Ik ben heel benieuwd.
Lillypony123 schreef:Leo schreef:Wij lessen bij Sarie
Ik heb even gekeken op je pagina jij bent van Rocky! Leuk wist ik niet