Zitles regio Twente

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Zitles regio Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-17 19:00

Na 8 jaar niet te hebben gereden ben ik een paar maanden geleden weer op het paard gekropen. Niet zo soepel allemaal maar inmiddels gaat het alweer een stuk beter.

Nu heb ik mezelf maar eens gefilmd tijdens het rijden en ben ik tot de pijnlijke conclusie gekomen dat het dan misschien beter mag zijn dan een paar maanden geleden, maar dat er nog steeds een heleboel schort aan mijn houding en balans -O-

Ik ben dus op zoek naar iemand die mij daarmee kan helpen, en die daar ook een paard beschikbaar voor heeft. Wellicht kent iemand hier een geschikt adresje?

Zelientje

Re: Zitles regio Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:00

Op de langnjan hebben ze het in het verleden wel eens gegeven geloof ik.. weet niet of ze het nog steeds doen want ben er al jaren weg, maar ze zal altijd kunnen vragen!

Zelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:00

is in Rijssen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 16:33

Bedankt voor je reactie! Daar heb ik ooit ook gelest, toen de oude faciliteiten er nog stonden en ze net begonnen met nieuwbouw.

Ik heb inmiddels een berichtje gehad van een bokker en een eerste les is gepland *\o/*