Nog altijd rustig aan het rondkijken voor een fijne stal dichter bij huis voor een zorgenkindje (luchtwegen gevoelig, licht eczeem, gevoelig voor maagzweren).
Geen haast dus evt wachtlijst is geen probleem.
Het gaat om een 7jarige speelse en sociale draverruin. Heeft zowel met merries als ruinen gestaan, zonder problemen. Heeft geen ijzers. Wordt allround recreatief gereden (dressuur, sprongetje, buitenritten, zowel met als zonder bitje).
Staat nu heel erg fijn (vandaar ook heen haast) maar helaas wel 1,5u enkele reis voor mij. Paard gaat er niet onder gebukt, maar zou zelf natuurlijk graag meer tijd voor hem over houden

Op max 45 min fietsen vanaf 1971JX/Ijmuiden/Driehuis.
Waar ben ik naar op zoek:
- minimaal 3x per dag ruim voldoende ruwvoer, liefst voordroog. (mogelijkheid tot extra bijvoeren (evt tegen meerprijs, zelf vullen/geven geen probleem)
- buitenbox of uitloopstal. Indien bij deur of goed geventileerd is binnen ook een optie voor de nachten.
- 24/7 buiten enkel indien er schuilmogelijkheid is.
- zelf mesten is geen probleem
- eigen krachtvoer mogen geven
- goede verlichte buitenbak (hele jaar door bruikbaar) (of binnenbak, maar niet noodzakelijk)
- longeerkraal of paddock waar ook los gewerkt mag worden (of de bak moet afgezet mogen worden hiervoor)
- uitrijmogelijkheden (stukje langs de weg is geen probleem)
- winter ook minimaal 6u buiten met ruwvoer.
- budget tot €330,-
Doe het zelf plekje mag evt ook, mits opslag voor stro/hooi, stromend water en elektriciteit aanwezig is en overkapping geplaatst mag.
Mocht je iets weten, ik hoor het graag!
Tot nu toe vooral stallen gevonden die helaas maar aan paar eisen voldoen. Hoop hier misschien nog op (prive) stalletjes te komen die voldoen aan mijn veeleisende lijst.