Betalingen Xcellent Horse Care - ervaringen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CharlyBrown

Betalingen Xcellent Horse Care - ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 09:15

Beste bokkers,

Ik heb al een hele tijd discussie over de betalingen van de verzekering van mijn paard bij Xcellent Horse Care. Eigenlijk sinds ze zijn overgenomen zijn.

Nu vroeg ik mij af of hoeveel betalingen jullie per jaar doen, rond wel moment van de maand en hoeveel betalingen jullie dit jaar nu hebben gedaan.

Ik heb de betalingen van afgelopen 3 jaar erbij gepakt. 2014, 2015, 2016.. heb ik 12 keer per jaar betaald en dit jaar heb ik nu 5 betalingen gedaan. Maar er wordt nog steeds gezegd dat ik achterloop.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:43

Ik heb dit jaar wel 5 betalingen gedaan, maar de eerste was nog van december. Kennelijk stond er toen op en na mijn betaaldatum te weinig geld op mijn rekening, ze incasseren bij mij normaal gesproken rond de 23e. Van mei moet dus nog rond de 23e betaald worden.

Van verder terug zou ik op de pc moeten nakijken, dat kan ik mobiel niet zien.

Heb je al wel contact met ze gehad hierover en kunnen zij niet aangeven van welke maand en jaar de achterstand zou moeten zijn? Dat lijkt me toch wel, dan kan je misschien gerichter zoeken.

CharlyBrown

Re: Betalingen Xcellent Horse Care - ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 15:54

Bedankt voor je reactie!!

Ik heb al ontelbaar keer contact met ze gehad..
Uiteindelijk heb ik gevraagd of iemand anders het over kan nemen.. En nu heeft die dame gezegd dat ik inderdaad gewoon bij loop met betalen..

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:57

Heb je een naam van die dame? Dat zou al iets zijn, mochten ze weer beginnen te miepen. Ik zou denk ik vragen om haar bevindingen per mail te laten bevestigen, dan heb je helemaal iets. Ik hoop voor je dat het nu is opgelost hoor!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 07:07

Ja, dat gaat ze als het goed is morgen doen! Ik hou het in de smiezen! :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:13

yep, hier hetzelfde..niet blij mee.. kreeg een herinnering binnen, met administratiekosten erop,ahum.. van schrik meteen betaald.. maar zat me niet lekker, want had nooit eerder aanmaning ontvangen van ze. Dus nagekeken en idd, was gewoon keurig betaald.. gebeld en gezegd dat er al betaald was en er nu wel incassokosten zijn betaald en hoe we dat gingen oplossen. Dat viel helaas niet op te lossen en de betaling die dus handmatig is gedaan, zou worden verrekend met maart..die hebben ze potdorie alsnog eraf gehaald.. dus hebben ze én incasso kosten winst én wederom dubbele premie..
Moet dus weer bellen..
Sinds de overstap totaal niet tevreden..

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 08:22

Super vervelend en echt niet klantvriendelijk!

Hopelijk wordt het opgelost.. maar de verspilde tijd en energie is best irritant :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 09:15

jij succes morgen ;)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:08

Hier ook wat gedoe gehad, omdat door de overstap mijn adreswijziging blijkbaar nooit was doorgevoerd. Dus aanmaningen aan t sturen naar m'n oude adres omdat een incasso niet gelukt was. En toen ineens op m'n nieuwe adres een brief dat verzekering was opgeschort.

Echter wel meteen goed geholpen, premie van die maand betaald en verzekering terug actief. Ook uitbetalingen van schade gaan nog steeds goed. Al vind ik het wel irritant dat het vaak 6weken duurt.