Gezocht: een goede osteopaat in omgeving Castricum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xlyngeval

Gezocht: een goede osteopaat in omgeving Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 12:57

Afgelopen jaar december heb ik mijn paard volledig laten nakijken door een osteopaat. Echter liep hij na deze behandeling helaas niet veel beter.. De eerste twee maanden hebben we een beetje gereden. Nu staat ie al sinds maart stil omdat hij niet goed loopt (en ik aan het afstuderen ben). Er liggen een paar wervels niet goed, zijn schoft is gevoelig, reageert niet op bewegingen bij zijn staart en hinkt links achter wanneer hij draaft. Hij is rondom beslagen door de smid omdat hij momenteel zo slecht loopt.

Nu is mijn vraag: wie weet een goede en eerlijke osteopaat in de buurt van Castricum of eventueel iets verder weg?

De osteopaat die mijn paard behandeld heeft afgelopen december laat ik liever niet meer komen maar hij moet wel snel behandeld worden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :).

Jurrian1993

Re: Gezocht: een goede osteopaat in omgeving Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 13:08

Ik kan je echt Linda van Diepen aanraden, www.horseinmotion.nl . Ze komt uit vianen.. wel een stukje, maar wie weet komt ze een keer in de buurt of heeft ze een collega die ze kan aanraden.

SHallaUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 19:13

Taru Kalimo heb ik hele fijne ervaringen mee! Ze komt uit de buurt van Castricum ;)