Diergeneeskunde studeren

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

djiezel

Diergeneeskunde studeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-17 22:24

Hoi Allemaal!

Ik wil mij graag volgend jaar opgeven om diergeneeskunde te doen. Nu is er natuurlijk een decentrale selectie met 3 criteria: cijfers vd 5e, persoonlijkheidsvragenlijst en 2 schriftelijke toetsen waar je voor moet leren.

Nu ben ik geen hoogvlieger op school. Ongeveer een 6/6,5 gemiddeld op school voor de vakken waar ze naar gaan kijken. Wel werk ik vrijwillig in een dierenasiel en ben echt gemotiveerd. Nu is mijn vraag: ga ik dan wel kans maken? Ik weet niet of de persoonlijkheidsvragenlijst ├╝berhaupt wel erover gaat of je in aanraking bent met dieren etc. En of sommige criteria zwaarder meetellen dan andere. Want als de cijfers meer meetellen heb ik echt te weinig kans ben ik bang.

Heeft iemand hier ervaringen?

Liefs

Cinderella

Re: Diergeneeskunde studeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:29

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 09:01

Cinderella schreef:
Hoi! Je zou een kijkje kunnen nemen in dit topic voor de ervaringen van de mensen die dit jaar meegedaan hebben aan de selectie: [STW] Diergeneeskunde Selectie 2017-2018 :D

Aangezien hier een topic over loopt waarin je antwoord kan vinden op je vragen en dit topic op School, studie en werk hoort maar de topicstarter daar te weinig posts voor heeft plaats ik hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten