Ik heb al even rond gespeurd op bokt, en natuurlijk marktplaats, lokale krant en zelfs al met een bekende op pad geweest die hier veel boeren kent in de buurt.
Ik vond alleen 7 jaar oude topics over ditzelfde onderwerp.
Weet iemand nog een stalling in de Liemers of in/om Arnhem. (max 20 minuten met de auto)
waar veel weidegang mogelijk is(liefst hele jaar naar buiten kunnen) waar ook een bak aanwezig is.
Hoeft geen hoogstaande kwaliteit te zijn qua bak, het gaat erom dat ik mijn paard rustig wil kunnen inrijden zonder eerst met trailer op weg te moeten en een bak af te huren.
Zoals gezegt ben ik al met een bekende op pad geweest maar daar zit steeds geen bak bij. De stallingen waar ik verder ben wezen kijken zijn minimaal 30 minuten rijden. dat wil ik liever niet.
Ik wil graag zelf mesten en liefst zo veel mogelijk zelf doen en zo min mogelijk bemoeienis.
In oosterhout had ik een mooi plekje gezien (wel 30 minuten rijden helaas) met bak en grote weide en verharde paddock, mooie stallen etc. Maar daar moeten nog twee andere huurders bij komen wil dat verhuurt worden. Plus het is best ver rijden.
Heeft iemand tips, of bekenden?