Zadelmak maken/africhtingsstal omgeving Utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Narratify

Zadelmak maken/africhtingsstal omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 16:23

Hoi!

Voor mijn driejarige ben ik op zoek naar een fijne stal waar hij zadelmak gemaakt kan worden. Nou ken ik wel wat stallen maar die zijn verder weg en ik wil graag een beetje de vinger aan de pols kunnen houden. Heeft iemand goede suggesties?
Mijn voorkeur gaat uit naar een dressuurgerichte stal. Maar dit is geen doorslaggevende factor.

Groetjes Sarah

Othilly

Re: Zadelmak maken/africhtingsstal omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:27

Waarom niet lekker zelf aan de slag en er op zn vroegst volgend jaar ééns gaan opzitten?

Narratify

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 16:29

Sorry aan deze reacties heb ik geen behoefte iedereen heeft zo zijn eigen kijk op dingen en dat respecteer ik ook maar mijn vraag is niet of ik er zelf wat mee moet gaan doen of dat hij wel of niet te jong is. Maar simpel of iemand goede ervaringen heeft met bepaalde stallen.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:33

Tuurlijk mag je een andere mening hebben.. maar denk er nog is goed over na om een 3jarige al te laten in rijden.. zou zo zonde zijn Als je je jonge paard te vroeg belast!
Qua adressen: van Helden Soest misschien?

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 20:37

Ik weet een hele goede stal in st Oedenrode, maar dat ligt wel in Brabant. Stal Verhoeven is dat.

rhijnauwenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:46

Kijk eens op onze facebookpagina en/of website, wellicht kunnen wij jou helpen?
Wij maken samen met de toekomstige ruiter/amazone de paarden in alle rust zadelmak en betrekken de eigenaar/ruiter zo veel mogelijk bij het hele proces.