Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
PRELoverBOZ schreef:hey Bruintje123!
Ik zal gewoon tegen je vriendin zeggen dat ze gewoon is langs moet komen, gewoon voor de ervaring en het gevoel. Ze moet naar haar eige gevoel luisteren, paarden worden daar rontgenologisch gekeurd. Wat hier verder verteld word over een paard binnen 6 maanden in geslapen moest worden zal waarschijnlijk niet door de stal gekomen zijn, aangezien hun 6 maanden garantie wettelijk moet geven. Wat ze ook moeten doen..
PRELoverBOZ schreef:hey Bruintje123]
Wat hier verder verteld word over een paard binnen 6 maanden in geslapen moest worden zal waarschijnlijk niet door de stal gekomen zijn
N4N4 schreef:Laat je niet gekmaken plukje ..
Diegene die hier nu gereageerd heeft ( PREloverBOZ ) , is sinds gister lid van bokt , beetje toevallig niet ?
Plukje schreef:Gebruik de zoekfunctie hier op bokt en op de PRE Facebook maar, dan vind je echt wel genoeg aanknopingspunten om er niet heen te gaan. Mijn 4-jarige (volledig laten keuren, incl hals en rug) kon ik na 6 maanden in laten slapen.
Buiten vele verhalen met betrekking tot ongezonde paarden, vind je ook veel verhalen over de bijzondere 'klantvriendelijke' manier van communiceren die ze erop na houden.
Kortom; zoek gewoon een fatsoenlijke PRE fokker/stal. Ze zijn er echt!