Voor mijn merrie met veulen ben ik voor dit weideseizoen op zoek naar een plek waar zij 24/7 buiten kunnen staan. Zelf woon ik in Schiedam, maar voor een fijne plek vind ik het geen probleem om een stuk te moeten reizen.
Het is voor mij belangrijk dat er voldoende gras, toezicht en een stabiele kudde aanwezig is. Overige zaken zoals een rijbak en uitrijmogelijkheden zijn niet noodzakelijk. Het is geen probleem om te helpen met bv. mest ruimen. Het zou fijn zijn als er een schuilstal aanwezig is en ruimte om mijn trailer te stallen, maar ook dit is niet noodzakelijk.
Je zou eens kunnen informeren bij de Vrijhoeve in Hazerswoude. Zij hebben een aparte kudde voor merries met veulens. Maar kan me ook voorstellen dat hun kudde inmiddels vol zit.
AndreaB
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-17 11:16
Jibbel schreef:
Je zou eens kunnen informeren bij de Vrijhoeve in Hazerswoude. Zij hebben een aparte kudde voor merries met veulens. Maar kan me ook voorstellen dat hun kudde inmiddels vol zit.
Ik heb al contact met hun gehad en de kudde zit daar inderdaad al vol. Bedankt voor het meedenken.
Een stuk weiland voor je merrie met veulen huren kan bij ons wel zolang het weideseizoen loopt. Er word nog een ( shetlandpony veulen) verwacht zeer binnenkort.