Weidegang bij Kampina?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bruja

Weidegang bij Kampina?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 21:58

Deze zomer gaan we verhuizen naar Brabant en dan ben ik natuurlijk op zoek naar een fijn nieuw plekje voor m'n knolliebollie. Hij staat nu op een 24/7 wei/paddock met inloopstal en dat bevalt prima! Iemand tips voor een 24/7 wei/paddock Paradise of iets in die trant met uitrijmogelijkheden naar de Kampina?? Omgeving Boxtel, Lennisheuvel, Haaren, Spoordonk
Heel dankbaar voor tips!!☺️

StalNollie

Re: Weidegang bij Kampina?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:02

ga voor je mee kijken maar op het moment zou ik het zo niet weten, ik sta met mijn paarden aan de rand van de kampina. er zit wel een stal in de buurt van de kampina. maar dat is niet 24/7 weidegang.

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 22:14

Wel met veel weidegang?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:31

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 23:40

Ik woon in Lennisheuvel en heb hier geen 24/7 weidegang kunnen vinden. Wel een jaar een stuk land met schuilstal gedeeld samen met 4 andere shetlanders maar dat stuk was te klein voor 6 pony's. Ik sta nu op pensionstal Appelhof tussen Oirschot en Lennisheuvel direkt aan het ruiterpad naar de Kampina. Wel s nachts op stal. Er staat ook al heel lang een stal met een stuk land van 3000 m2 te koop aan de kant van Haaren aan de Kampina. Nieuwe stal maar dus niet veel grond en nog niet aangesloten op stroom en water.

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 17:26

Hmmm tien uur per dagnop de wei vind ik wel weinig.. ook geen doe het zelf weitjes daar?
Thnx voor je reactie!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:31

Niet bij de kampina maar in Schijndel weet ik nog wel een wei met schuilstal er op. Deze eigenaar wil dit graag verhuren. Als je interesse hebt kan ik je het adres sturen

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:11

Napie schreef:
Ik woon in Lennisheuvel en heb hier geen 24/7 weidegang kunnen vinden. Wel een jaar een stuk land met schuilstal gedeeld samen met 4 andere shetlanders maar dat stuk was te klein voor 6 pony's. Ik sta nu op pensionstal Appelhof tussen Oirschot en Lennisheuvel direkt aan het ruiterpad naar de Kampina. Wel s nachts op stal. Er staat ook al heel lang een stal met een stuk land van 3000 m2 te koop aan de kant van Haaren aan de Kampina. Nieuwe stal maar dus niet veel grond en nog niet aangesloten op stroom en water.

oh wat grappig kom ik veel langs, laatst nog op de plaats daar gereden omdat ik op zoek was naar een shetlander. (komen veel bij fam roosen).
die stal bedoelde ik inderdaad voor Ts.

onlangs een weide hier verhuurd 24/7 buiten met enige eis dat je hun paard ook eens mee zou nemen op buitenrit. die was natuurlijk zo bezet.
naar haaren staat er inderdaad een weide te koop maar is hoge vraagprijs voor wat je krijgt en inderdaad geen stroom/water.

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-17 07:10

nicky_rilana schreef:
Niet bij de kampina maar in Schijndel weet ik nog wel een wei met schuilstal er op. Deze eigenaar wil dit graag verhuren. Als je interesse hebt kan ik je het adres sturen

Graag!

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-17 07:13

Die stal die te koop staat had ik gezien idd, maar Ik wil liever iets huren.