Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Roquefort schreef:Waarom geen sedatie, geen elektrisch vijlen en geen tandarts? Vreemd verhaal.
germie schreef:Ikheb nog nooit, maardan ook nooit iets positiefs gemerkt van gebitsbehandelingen. Het is datde bijrijder het graag wil, maar zelf zou ik niemand laten komen. Paard eet goed. En dan is 120 euro voor iets overbodigs veel geld.
Dus na mijn ervaringen weet ik niet wie er moet komen, maar wel wat absoluut niet.
Polly schreef:germie schreef:Ikheb nog nooit, maardan ook nooit iets positiefs gemerkt van gebitsbehandelingen. Het is datde bijrijder het graag wil, maar zelf zou ik niemand laten komen. Paard eet goed. En dan is 120 euro voor iets overbodigs veel geld.
Dus na mijn ervaringen weet ik niet wie er moet komen, maar wel wat absoluut niet.
Euh maar waarom doe je het dan? Dat laat je je toch niet vertellen door je bijrijder? Die van mij hebben knappe gebitten en gaan dus nooit. Heel af en toe laat ik met enten voelen door de da maar het is eigenlijk nooit nodig.
germie schreef:Polly schreef:
Euh maar waarom doe je het dan? Dat laat je je toch niet vertellen door je bijrijder? Die van mij hebben knappe gebitten en gaan dus nooit. Heel af en toe laat ik met enten voelen door de da maar het is eigenlijk nooit nodig.
Eigenlijk omdat men vindt dat het elk jaarmoet. Is nu 2 jaargeleden bij mijn paard. Dat heeft een andere bijrijdertoen geregeld, maar ook wederom niets van gemerkt. Paard is niet de makkelijkste in de mond met rijden, maar doet het bij mij wel.
Misschien niemand laten komen is ook nog een optie.
Dat de fysio ook moest komen heb ik afgewezen. Een paard wat vrolijk over stroomdraden van 1.50 springt om op jacht te gaan naar mannelijk schoon zit goed in het vel.
Misschien ben ik te lief.
Ik denk dat een myler bit eerder helpt dan de tandarts als ik eerlijk ben.
germie schreef:Afspraak gemaakt met iemand die zonder sedatie werkt. En met de hand vijlt.
xmarliez schreef:germie schreef:Afspraak gemaakt met iemand die zonder sedatie werkt. En met de hand vijlt.
Mag hopen niet Olav Franzel.. bespaar je paard alsjeblieft een hoop pijn en narigheid en blijf ver uit de buurt van die man. Als er iemand ONkundig is dan is hij het wel.
Als je echt het belang van je paard boven alles stelt ga je naar een goede tandarts. Iemand zoals Jan Kroes, die weet tenminste wat hij doet.
Zonder sedatie en met de hand is vragen om problemen hoe mooi en leuk het ook allemaal lijkt