pony door laten trainen door ervaren persoon

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Rdj94

pony door laten trainen door ervaren persoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-17 18:20

Hallo bokkers,

Ik ben voor mijn pony opzoek naar een ervaren iemand die hem kan helpen de oefeningen erin te krijgen. mijn pony heeft wel een beetje een gebruiksaanwijzing, en laat niet iedereen zomaar toe op zijn rug, hij laat je wel zitten maar wordt erorm sterk en houd graag dan vast. Wij zijn op dit moment M1 geklasseerd , maar het sb gaat nog niet vlekkeloos. Hij is nu 15 jaar is door mij zelf opgeleid. (ik ben zelf ook M1 geklasseerd dus het is soms wel lastig om nieuwe dingen aan te leren wat we allebei niet kunnen. Ik heb priveles en dar gaat al echt beter!!) Ik ben NIET opzoek naar commetaar of discussies alleen naar ervaringen van jullie die kan helpen bij het doortrainen van mijn pony.!

Nu ben ik in de omgeving van Roden/Peize (drenthe) opzoek naar iemand die hem verder wil helpen. Ik zelf ben op dit moment uit de running door een knieblessure, en mijn instructrice heeft geen tijd om hem 1 a 2 x in de week te rijden (helaas.. )

Wie heeft er goede ervaringen met iemand die in de buurt van Roden/Peize woont dan hoor ik het graag.
Voor meer info graag via pb oid.

Rdj94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-17 20:54

weet iemand iets hier in het noorden?

0000

Re: pony door laten trainen door ervaren persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 22:25

Ik ben helaas helemaal niet bekend in jouw omgeving, maar als ze niet te klein is en haar tijdelijk wegbrengen een optie is kan ik misschien wel wat voor je betekenen.