Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Yess schreef:Ik heb altijd met veel plezier gestaan bij stal anna's hoeve in Moerkapelle. Huidige prijzen weet ik niet maar toendertijd binnen jouw budget. In de winter op de paddock en in de zomer twee grote stukken land voor de merries en de ruinen. Weet niet of er nu plek in maar zou zomaar iets voor je kunnen zijn.
BopjeBo schreef:Dit is een hele dure regio, zeker met weidegang is lastig omdat de meeste grondsoorten in de buurt niet echt geschikt zijn in de winter, weilanden zijn dan vreselijk nat. Pensionstallen in deze regio zitten veelal ook boven je budget, daar heb je wel allerlei voorzieningen op de accomodatie maar betaal je uiteraard ook voor.
Rondom Stompwijk zitten diverse kleine privestalletjes waar je vast wel iets naar jou budget en wensen kan vinden, vaak zit hier dan ook weinig accomodatie bij maar wel weidegang. Sommige van deze stallen hebben geen rijbak, maar midden in het dorp zit de rijvereniging Blesruiters waar je als lid gebruik mag maken van 2 rijbakken en les kunt volgen. Zo zou het wel binnen je budget en wensen kunnen passen.
Zelf heb ik m'n paarden aan huis staan met alleen een paddock, stallen en weiland, als ik wil rijden of longeren ga ik naar de rijvereniging (10 min stappen of 2 min met trailer). Vlietlanden is ook vlakbij en goed te bereiken vanuit Stompwijk.