manege kikkert, Texel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madanny

manege kikkert, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 09:44

Hallo iedereen!

Ik ben er bijna zeker van dat ik over 2 weken op texel bij manege kikkert ga rijden. Ik kan alleen niet heel veel reviews of ervaringen vinden. Dus heeft een van jullie ervaring met manege kikkert en hebben jullie misschien nog tips voor de rengalop :P
Ik hoor graag van jullie!

groetjes madanny

Happie

Re: manege kikkert, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 21:59

Hey Madanny, Alvast heel veel plezier op Texel en natuurlijk ook met je rit. Dat gaat trouwens bij manege Kikkert helemaal goed komen. Ze hebben een hoop leuke paarden en pony's en je kunt vanaf daar heerlijk onder begeleiding rijden. Ik heb daar zelf jaren vakantiewerk gedaan, als je nog wat wil weten vraag het gerust. Tips voor de rengalop, even denken. Ben je een ervaren ruiter, beheers je de verlichten zit en heb je vaker buiten gereden dan gaat dat helemaal goed komen. Als je wat onzeker bent kun je altijd eerst een bosrit maken. Hou er wel rekening mee dat er maar een kleine groep naar het strand gaat, even bellen van te voren voorkomt teleurstelling.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:20

Ik vond de rit erg mooi. Als je gevorderde ruiter bent is de strandrit prima te doen. Leuke paarden hebben ze. Ik heb er paar keer gereden op vakantie.