Hulp met trailerladen (Groningen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky15

Hulp met trailerladen (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 13:35

Hoi!

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het laden van mijn paard. Heeft iemand ervaringen/tips in de omgeving van Groningen?

Bedankt

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:46

Mieke Wind misschien?
http://www.mishpa.nl/

Super vriendelijk, veel ervaring, rustig en mega degelijke combinatie voor het vervoer.

Jill2002

Re: Hulp met trailerladen (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:24

Ik weet natuurlijk niet of je het al hebt geprobeerd, maar je kan de trailer tegen de muur aan zetten aan de ene kant en aan de andere kant een touw spannen, zodat hij/zij er minder sneller langs kan. Of de trailer in de bak zetten (als dat mogekijk is) en dan je paard eerst 5min longeren en met hem/haar de trailer in draven, help bij mij altijd :)

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:27

Jill2002 schreef:
Ik weet natuurlijk niet of je het al hebt geprobeerd, maar je kan de trailer tegen de muur aan zetten aan de ene kant en aan de andere kant een touw spannen, zodat hij/zij er minder sneller langs kan. Of de trailer in de bak zetten (als dat mogekijk is) en dan je paard eerst 5min longeren en met hem/haar de trailer in draven, help bij mij altijd :)

Ik zou geen touw aan de andere kant spannen. Je moet je paard niet de trailer in willen dwingen. En de trailer in draven lijkt mij ook niet verstandig. :x

Maar de TS vraagt om iemand die haar kan helpen en niet om tips.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:47