Weidegang (vakantie) omgeving Den Haag/Zoetermeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Weidegang (vakantie) omgeving Den Haag/Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 17:25

Normaal gesproken ging mijn e-pony elke zomer een maand of 2 "op vakantie", maar door een blessure en het overlijden van de pony waar hij mee in een koppel stond is dat alweer even geleden.
Omdat mijn pony inmiddels weer helemaal goed loopt mag hij van mij weer op vakantie dit jaar, maar nu ik me aan het oriënteren ben merk dat het aanbod een heel stuk minder hierin lijkt te zijn -O-

Wie weet een leuk adres? Ik woon zelf in Den Haag en werk in Zoetermeer, dus ergens in deze omgeving ben ik opzoek.
Omdat ik voorzichtig ben met de oude blessure is het van belang dat mijn pony in een koppeltje met 2 en hooguit 4 staat (het moet vooral erg relaxt zijn en geen gevecht of holpartijen :') )
Daarnaast vind ik toezicht erg belangrijk en zou het mooi zijn als ze 's nachts binnengehaald worden.
Gebruik van bak en/of longeercirkel zou fijn zijn maar dit is geen must, hij gaat tenslotte op vakantie :P

Tessebes

Re: Weidegang (vakantie) omgeving Den Haag/Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:24

Ik zou bijna zeggen onmogelijk! Zeker met stal erbij. Anders zou je nog bij de groene meer kunnen proberen, die biedt/bood alleen weidegang.