Paard huren Schiermonnikoog

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MarritdeG

Paard huren Schiermonnikoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-17 10:17

Beste Bokkers,

Ik ga vrijdag een lang weekend naar Schiermonnikoog. Ik zou heel graag een lekkere buitenrit maken maar ik kan mijn eigen paardje niet meenemen. Ik heb een beetje gezocht maar ik kon nog niet echt iets vinden. Alles wat ik gevonden heb is pas vanaf 2 personen en ik ga helaas niet op pad met andere mensen die ook graag zouden gaan rijden. Daarnaast zou ik zo graag eens alleen een paard huren en niet met een hele groep gaan. Mijn ervaring is dan toch altijd dat de paardjes op elkaar reageren en je niet zelf baas bent over wanneer je een flinke sprint trekt en wanneer je het even wat rustiger aan doet.

Hebben jullie tips waar ik misschien een paard kan huren? Ik snap dat dit lastig is omdat misschien vaak mensen een paard willen huren die geen ervaring hebben oid maar ik dacht als ik even proefrijd ofzo dan hebben ze vanzelf door dat ik al jaaaaaren vele kilometers door de natuur te paard afleg.

Groetjes!

ijssnuiver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:20

Bij paardrijden op Schiermonnikoog(www.paardrijdenopschiermonnikoog.nl) kun je een met een paard een buitenrit maken.
Dit gebeurt echter wel in een groep, maar de paarden zijn enorm braaf. Sprintjes trekken oid gebeurt niet tijdens de rit.

Individueel een paard huren en alleen op pad gaan is bij mijn weten nergens mogelijk.

Holistisch paardentrainer, instructeur en cranio sacraal therapeut
www.holistischtrainer.nl

Jildau

Re: Paard huren Schiermonnikoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:28

Ik heb ook gereden bij de stal uit de link van Ijssnuiver. Ondanks dat ik er ook een hekel aan heb om geen controle te hebben en daardoor best een beetje angstig was van tevoren heb ik echt een hele leuke rit gehad! Heb ook op Texel, Ameland en Vlieland gereden maar bij deze stal had ik het veiligste gevoel. Hele leuke paarden en je gaat niet keihard. Het paard waar ik op reed vloog ook helemaal niet mee met de groep, moest haar echt wel zelf in galop zetten en had tijdens de galop best veel afstand van de andere paarden.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:43

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie