Buitenritten begeleiden als zomerwerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne_M

Buitenritten begeleiden als zomerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 19:50

Hoi!

Afgelopen zomer heb ik mijn ruiterbewijs behaald en heb ik 8 weken bij een bedrijf gewerkt en hier buitenritten begeleid. Dit vond ik onwijs leuk en zou dat dit jaar weer heel graag doen, maar wel vind ik het leuk om verschillende bedrijven te zien en verschillende manieren van werken te leren.

Daarom ben ik op zoek naar een leuk bedrijf wat veel buitenritten aanbied, hebben jullie tips voor leuke en leerzame bedrijven? Hebben jullie misschien ervaring met bedrijven? Het mag ook zeker in een pb doorgegeven worden.

Bedankt :D /3

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:01

Op de waddeneilanden zitten veel van die bedrijven. Verder hebben veel maneges ook ponykampen die begeleid moeten worden. Zoek je in een bepaalde regio? En, ben je niet al wat aan de late kant? Denk dat veel hun personeel voor de zomer inmiddels al hebben.

Ik ga 4 maanden naar Terschelling ritten begeleiden, juli tot november. Ben benieuwd.

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 20:05

finnens schreef:
Op de waddeneilanden zitten veel van die bedrijven. Verder hebben veel maneges ook ponykampen die begeleid moeten worden. Zoek je in een bepaalde regio? En, ben je niet al wat aan de late kant? Denk dat veel hun personeel voor de zomer inmiddels al hebben.

Ik ga 4 maanden naar Terschelling ritten begeleiden, juli tot november. Ben benieuwd.

Ik zoek niet echt in een bepaalde regio. Ik vind het zelf nog niet echt aan de late kant, was vorig jaar om dezelfde tijd bezig eigenlijk.. Heb ook al aardig wat mailtjes eruit gedaan. Ben trouwens wel op zoek naar een bedrijf met interne mogelijkheden voor verblijf..

Vorig jaar heb ik twee maanden op terschelling gezeten :o

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:13

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:14

Manege Kikkert op Texel is een aanrader, hier maken ze zowel bos als strandritten. Tijdens het werk mag je ook de bosritten begeleiden en help je met o.a met de verzorging van de paarden en help je met het opzadelen van de ritten.
Is het buitenland misschien iets voor je? Dit is een gave ervaring!
Veel succes! :)

Lisanne_M

Re: Buitenritten begeleiden als zomerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 06:50

Bedankt beide!
Chantal, buitenland zat ik nog niet echt aan te denken maar weet je een bedrijf en heb je daar ervaring mee?