op Texel paardrijden zonder grote groep

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madanny

op Texel paardrijden zonder grote groep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 19:36

hallo!

Ik ga in de meivakantie een midweekje Texel en natuurlijk wil ik daar paardrijden. Ben de jaren hiervoor op Ameland geweest. Daar heb ik verschillende ritten gemaakt en ze bevielen niet. (bijv. niet in galop kunnen door mensen voor je..).
Ik hoef niet alleen dus zonder begeleider, dat zal wel niet lukken. Ik snap wel dat mensen niet zomaar hun paard met een onbekend iemand meesturen. Ik vind een groep van 1,2 mensen niet heel erg maar zo'n lange stoet vind ik niks aan. Heeft iemand een idee waar ik zo'n rit kan maken? (Jan plezier heb ik al meerdere keren te horen gekregen, maar ik heb het niet zo met zulke grote paarden..)

Groeten Madanny

Lisanne_M

Re: op Texel paardrijden zonder grote groep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:40

Ik snap je punt, vind het zelf ook echt niet leuk in grote groepen...
The eagles ranch is van plan om ritten te gaan aanbieden dit jaar, ik weet alleen niet of deze er al in de meivakantie zijn. Je kan eens informeren

madanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 21:50

XjesLiess schreef:
The eagles ranch is van plan om ritten te gaan aanbieden dit jaar, ik weet alleen niet of deze er al in de meivakantie zijn. Je kan eens informeren

op de site staat het wel al, ziet er uit als of hun het ook doen met grote groepen

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:52

Oh ik vondt de strandritten van manege elzenhof geweldig!

Wel grote groepen maar nooit dat iemand in draf bleef, nouja soms van die rustige haflingers die niet meer wilde.

nannyrana7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 06:02

Hoi leuk dat je naar Texel komt ik ben zelf werkzaam bij manege Kikkert en doen leuke ritten voor ieder niveau is er wel wat maar ja in de vakanties zijn de groepen wat groter buiten de vakanties om zijn de groepjes wel klein . Onze strandritten zijn met ongeveer acht personen en je mag alleen mee als zeer ervaren ruiter. En weet niet of je van Friezen houd want anders moet je even op Facebook kijken naar stal 't Kogerveld das van een kennis en die heeft vier Friezen waar ze strandritten mee organiseerd in ieder geval veel plezier op Texel .

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 18:22

madanny schreef:
XjesLiess schreef:

op de site staat het wel al, ziet er uit als of hun het ook doen met grote groepen

Ik zou gewoon eens contact op nemen... succes, heerlijk een strandrit op vakantie :) :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:28

madanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 20:08

oke bedankt iedereen voor de tips! Zal bij alles even rondkijken :)

MissNikkiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:59

Is het niet zo dat je dat ook kan aanvragen?? Dan betaal je misschien wel wat meer maar als je dat er voor over hebt. Ik heb dat toen gedaan bij stal van haaster. Dat is dan in Den Helder maar daar kon je voor 25 euro per persoon meer een prive rit maken :)