Zwarte komijn zaad brokken (Schwarzkümmel)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

khail

Zwarte komijn zaad brokken (Schwarzkümmel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 09:29

Hallo Allemaal,

Voor een onderzoek voor ons bedrijf hebben wij een vraag voor de echte paardenkenners. Hoe bekend zijn zwarte komijn brokken en wordt dit veel gebruikt als supplement voor paarden? We zijn opzoek naar een leuke bestemming voor deze brokken. Het is momenteel een restproduct voor ons en we hebben er zacht gezegd heel veel van... Elke week weer een nieuwe aanvoer van top kwaliteit. Thanx voor het meedenken!

Dit is wat ik bedoel:
https://www.makana.eu/horse/animal-feed ... ulate-10kg

Yinthee
Amadeus <3

Re: Zwarte komijn zaad brokken (Schwarzkümmel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:23

Heel bekend is het niet denk ik.. Maar ik gebruik het voor mijn paard. Wat wil je precies weten?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:23

Mijn haflinger wou het absoluut niet eten... Dus tsja ik ken het maar gebruik het niet

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:35

Ooit ook gekocht voor mijn oudje voor zijn weerstand en hoesten. Hij wilde het alleen niet eten...

Luvhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:08

khail schreef:
Hallo Allemaal,

Voor een onderzoek voor ons bedrijf hebben wij een vraag voor de echte paardenkenners. Hoe bekend zijn zwarte komijn brokken en wordt dit veel gebruikt als supplement voor paarden? We zijn opzoek naar een leuke bestemming voor deze brokken. Het is momenteel een restproduct voor ons en we hebben er zacht gezegd heel veel van... Elke week weer een nieuwe aanvoer van top kwaliteit. Thanx voor het meedenken!

Dit is wat ik bedoel:

Ik ga zeker bestellen bij je. Goede prijs,

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:18

Denk erom dat het paard dan positief test op doping.

Luvhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:25

khail schreef:
Hallo Allemaal,

Dit is wat ik bedoel:

Ik heb een vraag over een product op je site. Ik keek bij de glucosamine en je verkoopt glucosamine hcl. Is dat hetzelfde als glucosamine msm?

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:11

Haha Makana is volgens mij niet de website van de TS hoor, dat is een duits bedrijf en niet het zelfde bedrijf als waar TS haar 'restproduct' vandaan komt. :)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:20

Kan helpen tegen sarcoides! En ze gaan er prachtig van glanzen. Maar de brokken waar al olie uit geperst is zijn qua prijs natuurlijk vele malen goedkoper als de olie. Makana levert dat in grote zakken voor een paar euro.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:36

Ik bestel al jaren zwarte kummel bij Makana, maar dan geen brokken,maar kleinere schilfers.
Dat eten ze makkelijker.
Ik vind het een hele waardevolle aanvulling voor paarden met luchtwegallergie en huidallergie,,ik zie dat mijn pony er met zijn copd er ontzettend veel baat bij heeft :j

khail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 11:33

Hartstikke bedankt voor het meedenken allemaal. Het is inderdaad niet zo dat we het via makana.eu verkopen, het is echter wel hetzelfde product. Heel af en toe verkopen we het à €0,50 per kilo waarbij het voornamelijk wordt gebruikt voor paarden. Vandaar dat we wat kennis willen inwinnen over de populariteit ervan om het misschien echt aan te gaan bieden. Bedankt voor de reactie hier kunnen we wat mee! Helaas weinig over te vinden als je er echt op gaat googlen.