Weekend weg met paarden Noord Nederland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zosamaja

Weekend weg met paarden Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 16:09

Hallo!

Begin oktober zouden wij graag met een groep een lang weekend (vr-ma) met de paarden weg willen. We zijn met ongeveer 6 à 8 personen en net zoveel paarden.

4 paarden zijn 24/7 buiten met hooi gewend dus dat zou ideaal zijn. Een mogelijkheid om stallen erbij te huren zou ook fijn zijn. Dan kunnen sommige hun paard snachts op stal zetten.

Wij zelf zouden graag op dezelfde locatie willen overnachten. Hoeft niet per se heel luxe te zijn.

Waar? We zoeken naar de ideale plek om met de paarden van de natuur te genieten. Bos, heide, strand, mag allemaal :)

We wonen zelf in oost-Groningen dus het noorden van Nederland is qua afstand het meest geschikt voor ons.

Graag hoor ik ervaringen van jullie en wat jullie aanraden.

Groetjes Pauline

Afbeelding

Afgelopen jaar zijn we bij Zonnetij geweest. Dit was ons ook goed bevallen. Maar er zijn vast nog meer prachtige locaties voor een paarden weekend in het noorden van het land :)

xSwanHeart

Re: Weekend weg met paarden Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 16:41

Informeer eens bij Het Kasteel in Diever. Ik weet niet of ze zoveel paarden kunnen huisvesten, maar de locatie is wel perfect! Je rijdt zo het DFW in :)

Zosamaja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 19:38

Super! Ik ga eens informeren :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:44

Wij zijn met het Haflingerforum jaren naar de Alberthoeve in Wateren geweest. Zij hebben verschillende locatiemogelijkheden qua slapen, zo uit mijn hoofd weet ik niet of ze ook iets hebben voor kleinere groepen. Omdat je in het naseizoen zit zou ik het eens naar ze mailen, ze willen graag verhuren. Wellicht kan je een grotere locatie krijgen voor een kleine prijs (wij zijn ook wel eens onderbezet geweest ;) ).

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:44

'T Hoefijzer in Zwiggelte?