Shetlanderstallingen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lobita

Shetlanderstallingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 19:53

Hallo!

Ik meen dat ik een aantal jaar terug een keer een shetlander pensionstalling ben tegen gekomen, inclusief all in verzorging. Maandprijs gelijk aan de schofthoogte (?), de shetlanders liepen in groepen (merriegroep/ruinengroep?). Ik kan het alleen niet meer terugvinden, welke zoektermen ik ook gebruik op google. Ik weet ook niet meer waar precies in Nederland deze stalling zich bevond. Heeft bokt een idee? :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:02

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten waar het hoort.

Ashley18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 19:51

Halloo,
Weten jullie misschien een nuet te dure stalling voor een shetlander omgeving schiedam? Ik ben me rot aan t zoeken naar iets van boertjes ofso want de maneges vragen de volle pond??

lunabreezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 09:51

Lobita schreef:
Hallo!

Ik meen dat ik een aantal jaar terug een keer een shetlander pensionstalling ben tegen gekomen, inclusief all in verzorging. Maandprijs gelijk aan de schofthoogte (?), de shetlanders liepen in groepen (merriegroep/ruinengroep?). Ik kan het alleen niet meer terugvinden, welke zoektermen ik ook gebruik op google. Ik weet ook niet meer waar precies in Nederland deze stalling zich bevond. Heeft bokt een idee? :D

Ik weet wel een Shetlander stalling omgeving Utrecht maar ik heb geen idee of dat inclusief is. En ik neem aan dat je al op shetlanderstalling heb gegoocheld

Vleddertje1

Re: Shetlanderstallingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 10:24

Den ouden stal in wagenberg misschien? Is een pensionstalling voor ( gepensioneerde) shetlanders