Zadelmak maken en in/doorrijden Z-H

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lipi
Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-14

Zadelmak maken en in/doorrijden Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 11:01

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik rond aan het kijken naar een leuk jong dressuurpaard. Nu kom ik veel leuke onbeleerde dieren tegen en ik ga zelfs kijken bij een 2.5 jarige aankomend weekend. Spannend, maar erg leuk.

Nu is het dan wel zo, dat ik dan een africhtingsstal zoek om zadelmak te laten maken, wanneer ze 3 / 3,5 is. * Gelieve geen discussie over de leeftijd van zadelmak maken *

Ik wil dat het in één keer goed gebeurd en wil het daarom niet zelf "proberen" gezien alleen de ervaring met pony's zadelmak maken een aantal jaar geleden.

Wie weet er een goede, professionele stal waar ik een onbeleerd paard zadelmak kan laten maken omgeving Zuid-Holland? Gelieve nabij de Alblasserwaard.

Voor mij is het belangrijk dat ik er een goed gevoel bij heb en dat ik kan gaan kijken. Zowel bij het paard als bij de trainingssessies.

Professionaliteit en een goede opleiding, passend bij het paard.

Ik hoor graag jullie ervaringen!!

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Re: Zadelmak maken en in/doorrijden Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:20

Je kan eens bij stal Verhoeven in St Oedenrode kijken. Zitten alleen wel in Noord Brabant maar krijgen uit heel Nederland en Belgie om paarden zadelmak te maken en te corrigeren.

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: Zadelmak maken en in/doorrijden Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:00

Nadia van Schaik zit tegenwoordig in zh. Kan heel fijn zadelmak maken en doorrijden. Geloof dat ze bij anicare zit.