Tijdelijke containerstal na geboorte veulen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AMRienke

Tijdelijke containerstal na geboorte veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 23:33

Hai allemaal,

Onze Friese merrie zal in mei bevallen. Het plan is om haar buiten te laten bevallen. Dit is schoner en de box is daarnaast ook niet groot genoeg. Nu ben ik op zoek naar een ruime container stal die tijdelijk geplaatst kan worden zodat merrie en veulen de eerste nachten na de geboorte binnen kunnen staan. Andere opties/tips zijn ook welkom! Kent iemand zoiets in de omgeving van Hoogezand/Groningen?

Alvast bedankt! *\o/*

Anoniem

Re: Tijdelijke containerstal na geboorte veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 23:58

Een containerstal is vaak erg duur, een losse container (die je zelf tot stal inricht) zit ook vaak al vanaf 1000 euro.
Is er op dit moment ook een schuilstal aanwezig? Anders zou je er ook voor kunnen kiezen om ze gewoon buiten te laten lopen als ze hoog in rang staat (of apart staat).

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 00:56

Tijdelijk een stal huren is een mogelijkheid. Er zijn verschillende bedrijven die dat doen.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:02

Je bent op zoek naar een dienst (het huren van een container/tijdelijke stal), daarom wordt het topic verplaatst naar het forum 'Ervaringen en Diensten'.

KS -> ED

AMRienke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 21:22

Bedankt voor de reacties! We gaan verder op zoek :)