Gezocht: Stalling rondom Arnhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shauniraquel

Gezocht: Stalling rondom Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 17:05

Ik ben opzoek naar een stal voor mijn Friese merrie. Woon zelf in Arnhem, en in het bezit van een auto dus kan met een straal van max. 15 km. Helaas is zij aan het revalideren van een zware peesblessure en staat nu nog in Leusden in de kliniek. Ze mag over 4 a 5 weken weer naar 'huis', maar wij zoeken dus een nieuw plekje!

Mocht ik niks beters vinden dan ga ik naar Elst bij Stal Groenewoud. Helaas heb ik hiervoor een stal gehad met bos dus die luxe zou ik het liefste niet missen. :+ Ik heb al gestaan bij Staadegaard en Totaaltuin (Stal van Westeneng). Staadegaard erg slechte ervaringen mee, dus hier niet meer en Totaaltuin is geen optie ivm, de slechte bak.

Voor mij is het van belang dat er een goede bodem in de bak ligt, ivm met haar peesblessure. Ik wil ervoor zorgen dat het niet meer terugkomt in de toekomst! Omdat het hoogstwaarschijnlijk door een slechte ondergrond is gekomen.

Ik heb een aantal eisen:
- Volpension (eventueel zelf mesten is ook geen probleem)
- Niet meer dan €300,- per maand
- Weiland
- Binnenbak & buitenbak
- Goede bodem in beide bakken
- Trailerstalling
- Omgeving van Arnhem of binnen een straal van 15 km

Hopelijk kan iemand mij helpen, want heb mij echt al rondgezocht. 8)7

Fredt

Re: Gezocht: Stalling rondom Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:14

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 08:11

Wij staan op de Henriette Hoeve in Wolfheze met de merries, binnenbak 2 buitenbakken allemaal met goede bodems, direct aan het bos, volpension en het hele jaar door dagelijks weidegang. Valt binnen je budget (weet alleen even de kosten van trailerstalling niet).

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 08:24

Nessie schreef:
Wij staan op de Henriette Hoeve in Wolfheze met de merries, binnenbak 2 buitenbakken allemaal met goede bodems, direct aan het bos, volpension en het hele jaar door dagelijks weidegang. Valt binnen je budget (weet alleen even de kosten van trailerstalling niet).

hier heb ik ook wel eens naar gekeken, maar ben er nog nooit geweest! Hoe veel kost het daar per maand als ik vragen mag?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:42

290 euro all in (exclusief de trailer dan wel, die staat bij ons thuis). All in is buiten/binnen zetten, uitmesten, ruwvoer en brokken.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 07:20

Mocht je budget (flink) opgerekt kunnen worden, dan is Midden Heuven in Rheden nog een optie. Ticks all the boxes.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 08:33

Nessie schreef:
290 euro all in (exclusief de trailer dan wel, die staat bij ons thuis). All in is buiten/binnen zetten, uitmesten, ruwvoer en brokken.

Heb er altijd wel goede dingen over gehoord! Ik ga binnenkort eens een kijkje nemen, dankjewel!

Dig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 09:03

Maria hoeve in Heteren.. heeft goede binnen en buitenbak, tevens komen de paarden iedere dag buiten en is het incl mesten, voer en wormenkuren.
Is alleen wel iets boven je budget.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 13:01

Dankje iedereen! Iemand nog meer suggesties?

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:19

stuur je een berichtje op Facebook shauni !

maar voor de Andere onder ons zeer slechte ervaringen met stal ijsseloord in Arnhem ( nabij de karwei...) echt niet doen dus

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:22

Hi ex-stalgenoot!

Ik ben verhuisd naar de Snippervlucht in Doorwerth.
Mijn paard is echt ontzettend opgeknapt en ik heb het er erg naar mijn zin. Ons andere paard komt volgende maand ook daarheen.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 15:24

Fortitude schreef:
Hi ex-stalgenoot!

Ik ben verhuisd naar de Snippervlucht in Doorwerth.
Mijn paard is echt ontzettend opgeknapt en ik heb het er erg naar mijn zin. Ons andere paard komt volgende maand ook daarheen.

Heb ik vaker van gehoord en wilde ik ook graag een keer komen kijken! Bevalt het goed ja ? :) Waarom ben jij daar weggegaan als ik vragen mag :oo

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:56

Shauniraquel schreef:
Heb ik vaker van gehoord en wilde ik ook graag een keer komen kijken! Bevalt het goed ja ? :) Waarom ben jij daar weggegaan als ik vragen mag :oo

Ik ga je vanavond een PB sturen als ik van stal thuis ben.
Zet liever dat soort dingen niet open en bloot neer.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:00

Heb jou een pb gestuurd over de Snippervlucht met onze ervaringen daar, dat zet ik ook liever niet openbaar maar het is handig om meerdere meningen te horen.