Gezocht: ervaringen Horse Mastery van Beek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkefleur

Gezocht: ervaringen Horse Mastery van Beek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 19:55

Hoi hoi,

Sinds september heb ik een eigen paardje, aangezien zij onbespierd en mager bij mij kwam ben ik een zadel gaan huren als tijdelijke oplossing.
Nu ben ik mij aan het oriënteren op een zadel, die ik het liefste via een zadelmaker/passer koop ( ik heb weinig verstand van zadels en wil dus niet zomaar iets kopen )

Toen vond ik op het internet Horse Mastery van Beek in Rotterdam , het aanbod spreekt mij aan maar ik kan weinig ervaringen vinden.

Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf? Of heeft iemand misschien andere suggesties voor zadelpassers/makers die dus ook zadels verkopen omgeving gouda/rotterdam ( van Rijs ben ik bekend mee )

Ik hoor het graag!

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 14:33

Ik had gehoopt dat ik bij het openen van dit topic een aantal reacties zou tegenkomen, maar helaas! Ik ben ook op zoek naar een goede zadelmaker, nadat er toch een verkeerd zadel aangemeten is bij mn paardje. Helaas kan ook ik zeer weinig ervaringen over Horse Mastery vinden.

Ik heb wel veel positieve verhalen gehoord over Karin Boer, maar vernam dat zij zeer drukbezet is. Heb je uiteindelijk al iemand laten komen?

Nynkefleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-17 14:41

DenieesB schreef:
Ik had gehoopt dat ik bij het openen van dit topic een aantal reacties zou tegenkomen, maar helaas! Ik ben ook op zoek naar een goede zadelmaker, nadat er toch een verkeerd zadel aangemeten is bij mn paardje. Helaas kan ook ik zeer weinig ervaringen over Horse Mastery vinden.

Ik heb wel veel positieve verhalen gehoord over Karin Boer, maar vernam dat zij zeer drukbezet is. Heb je uiteindelijk al iemand laten komen?

Nee nog niet, heb een budget gevormd en ben nu aan het rondkijken.. zo jammer dat ik zo weinig over ze kan vinden want het aanbod is top

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 20:37

Ik ben mij een klein beetje aan het orienteren in de omgeving van ZH. Inmiddels wel mensen ervaring met haar?