gezocht: Stalling/weidegang omg. Arcen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

samvd25

gezocht: Stalling/weidegang omg. Arcen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 12:26

Goedemiddag,

Ik ben dringend opzoek naar stalling voor mijn tinker merrie in Arcen.
Vanaf 1 maart tot eind April loop ik stage op een bedrijf in Arcen (zelf woon ik in Noord holland). Helaas hebben zij geen plek voor mijn pony.

Nu ben ik verliefd geworden op deze tinker op mijn stal en kon ik het niet weerstaan haar te kopen. Maar om nu 8 weken zonder haar weg te gaan is natuurlijk geen goede start en ze is niet de makkelijkste dus zie ik het ook niet zitten haar die tijd Door iemand anders te laten doen.

Nu zoek ik dus stalling of iets in Arcen. De bak zou ik eventueel van mijn stagebedrijf kunnen gebruiken dus het gaat vooral om een stal of eventueel weiland waar ze dan wel voldoende voer heeft. Ik kan s ochtends niet zelf komen voeren. Savonds eventueel wel.

Het liefst zoek ik stalling vanaf 1 maart maar als dit niet mogelijk ben ik ook al blij als mijn paardje iig een periode bij mij kan zijn.

De enige stalling die binnen mijn budget was die ik kon vinden via Google was Stal Happy Horse. Deze stal is all inclusive voor 150 euro per maand maar wel 11 km van mijn stage bedrijf af dus ik zoek liever iets wat meer in de buurt is maar wel die prijsklasse.

Wie kan mij helpen?

AbbyBlues

Re: gezocht: Stalling/weidegang omg. Arcen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:36

In Velden langs de Leeuwerikweg zit een manegeachtig iets. Ik ken de mensen zelf niet, maar weet dat ze pension hebben (kennissen wonen in de buurt). Daar zou je eens kunnen informeren. Is 8 km.

samvd25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 13:41

@abbyBlues
Dat is Stal Happy Horse haha. Ik zoek iets wat misschien wat meer in de buurt is aangezien ik alleen een fiets heb

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:16

Oh lol, kijk dat wist ik niet. :+