Ik ben rustig aan het rondkijken naar trainingsstallen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
( Ik weet trouwens echt niet waar ik dit topic moest plaatsen, ik hoop dat die hier goed staat, sorry anders
)Ik heb een wat ouder paard die langere tijd heeft stil gestaan door een blessure. Op dit moment gaat het qua blessure goed en zijn we rustig aan het opbouwen met grondwerken. Nu ben ik rustig aan opzoek naar een trainingsstal die mijn paard opnieuw het vertrouwen kan geven onder het zadel. Ze is namelijk enorm uit balans en erg snel gestrest. Ivm mijn gezondheid kan ik zelf de komende maanden nog even niet rijden wat dit allemaal wat lastiger maakt en ik geef haar liever ook niet aan de eerste de beste uit handen.
Gezien het om een wat ouder paard gaat met een geschiedenis vol beenproblemen ben ik opzoek naar een trainingsstal die ook echt heel voorzichtig met haar benen om gaat. Ze kan bijv. zeker niet in het begin volop belast worden. Het is daarom ook echt belangrijk dat het met rust word gedaan!
Ik ben benieuwd of jullie een trainingsstal weten of iemand weten die met mijn paard aan de slag zou willen gaan?!
( Gezien ik een arme student ben liever niet mega duur
)Liefs!