Instructie gezocht terug naar de basis omg. Drent, Fries, Gr

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jiildou23

Instructie gezocht terug naar de basis omg. Drent, Fries, Gr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 20:46

Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe instructeur/instructrice die mij de basis van het paardrijden weer wil leren en niet meteen het 'mooie dressuurplaatje' wil zien. Sinds september rij ik (na een pauze van 3 jaar) weer paard en dat is toch echt lastig. Ik rij onze nieuwe aanwinst: Garito een Spaanse PRE en een fantastisch paard met veel potentie, waar ik graag me verder wil maar waarop ik ook weer terug moet naar de basis, harmonie, goede communicatie en iemand die goed let op houding en zit. Hoe graag ik eigenlijk ook meteen dressuurwedstrijden wik rijden, ik weet gewoon dat ik hier nog lang niet goed genoeg voor ben. Ik moet mezelf toestaan om weer een beginner te zijn en helemaal opnieuw wil beginnen enik zoek iemand die in hierin wil en kan begeleiden. Ik wil zo graag en niet mijn fantastische paardje. Wij komen uit Veenhuizen (drenthe) en zelf geen bak aan huis, maar ik heb de mogelijkheid om met de trailerte komen ofte rijden in de manege in Norg. Ik hoop dat iemand een fijne en goede instructie kent die mij hiermee kan helpen.

En een foto van ons:

Afbeelding

Alvast bedankt!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 11:15

Jiildou23

Re: Instructie gezocht terug naar de basis omg. Drent, Fries, Gr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 15:48

Bedankt Amanda. Ik heb 1x les gehad van Noor en ik vond haar echt fantastisch. Bedankt voor de tip!

Luna63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:42

Geen idee of je al voorzien bent maar anders zou je eens contact op kunnen nemen met Ton Duivenvoorden. Hij zit in Coevorden maar komt ook aan huis.

http://www.tonduivenvoorden.nl