Wegens aanhoudend niet lekker lopen van mijn paard zonder duidelijke reden en niet duidelijk te zien waar vandaan wil ik een kliniek laten komen. Ik zoek er een met goede mobiele röntgenapparaat. En geen absurde bedragen vraagt. De reden dat ik op locatie wil is dat ik denk dat ze op ander terrein goed loopt en ze dus geen duidelijk beeld kunnen krijgen.
Ik heb nu in mijn hoofd:
Gooiland. Landhorst. Edigit. Bodegraven (maar weet niet of die langs komen)
Ik verplaats dit topic van MD naar ED omdat je op zoek bent naar ervaringen met een dienst.
lianne125
Geplaatst: 05-02-17 08:41
Afhankelijk van waar je zit in noord Holland, kliniek Wolvega. Zijn eenmaal per week in NH en kunnen veel aan huis doen. En ik vind ze niet belachelijk duur.
Is Hollands Kroon ook van Slootdorp? Want die wil ik niet meer bij mijn paard hebben.
Hebben jullie ervaring met Gooiland?
lianne125
Geplaatst: 06-02-17 20:56
Ja Hollands kroon zijn dezelfde artsen als slootdorp. Stalgenootje van mij laten landhorst komen voor hun paard en zijn daar ook tevreden over. Schijnen prijstechnisch ook heel interessant te zijn.
Sorry heb helemaal niet meer gereageerd! Ik heb Gooiland laten komen. Geen foto's en echo gemaakt want hij kwam na uitverdoven tot de conclusie dat het bijna zeker in het hoef gewricht zit. Alleen niet zeker of het her gewricht is of de banden. Beiden kan je op de foto of echo niet goed zien. De beste optie was inspuiten. Nu een maand stappen. Gewoon er op en ze mag flink aan de bak dan dus dat is fijn!