Trektocht met therapeutisch randje??

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

opelastra98

Trektocht met therapeutisch randje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-17 13:17

Hallo

Ik heb ooit iets gelezen over een ranch in canada Alaska of texas waar je onder leiding van therapeuten en spirituele gidsen een Trektocht maakt en je kan werken aan je trauma's *D

Nu was mijn vraag:

Wie kan mij hier meer over vertellen??

Ik hoor het graag,

Liefs opel

My poownzzz r my world!!!!! <3 <3

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 09:57

Helaas kan ik je er niet meer over vertellen, maar eventueel wel een kleine aanvulling geven als het buiten deze landen eigenlijk niet uitmaakt waar de tocht gehouden wordt.

In Spanje kun je dit soort tochten ook doen bij Rainbow Ranch. Daar heb ik ooit eens over gelezen en eens iemand over horen vertellen, maar geen idee hoe het is. Misschien kun je er nog info over terugvinden op Google. En anders sowieso op Google zoeken naar therapeutisch paardrijden in een bepaald land, waar reviews bij staan.
In Mongoliƫ kun je ook spirituele trektochten maken, maar die zijn erg duur heb ik begrepen. En anders zou je eens kunnen kijken op de site bij The Horse Boy Foundation. Ook al is dit in eerste instantie voor kinderen bedoeld, misschien hebben zij ook links voor volwassenen.

Eindelijk een klein beetje boerin!

Humpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:42

Ik ga in augustus een trektocht ter paard door Mongolie maken. Zonder therapeutisch randje, maar het schijnt wel een spirituele reis te zijn en je leert jezelf erg goed kennen.
De rainbow ranch is echt een therapeutisch centrum waar je doorverwezen voor moet worden. Voor zover ik het heb begrepen wordt dit alleen vergoed door VGZ en Zilveren kruis achmea...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie