Beste medewerker bokkers,
I.v.m. samenwonen ben met ingang van mei op zoek naar een 5 sterren plekje voor mijn beste maatje in de directe omgeving van Geertruidenberg.
Mijn paard is 1.62m, ruin en 8 jaar oud. Momenteel staat hij al een aantal jaar super happy in een paddock paradise waar hij 24/7 naar behoefte ruwvoer kan eten en met vriendjes kan buiten spelen.
I.v.m. gevoeligheid voor stalbenen en een verkleving op 1 van zijn pezen in een voorbeen is het ZEER belangrijk dat hij zo veel mogelijk kan bewegen. Daarom zoek ik naar een gelijkwaardige plek als waar hij nu staat of minimaal van zonsopgang tot zonsondergang naar buiten kan MET vriendjes het gehele jaar door. Ook vind ik het belangrijk dat hij RUIM voldoende ruwvoer tot zijn beschikking heeft de gehele dag door.
Verder vind ik minimaal een GOEDE buitenbaan van groot belang en fijne uitrij mogelijkheden. Binnenbaan is fijn, maar geen moetje. Eventueel binnen en buiten zetten/voeren moeten inbegrepen zijn. Mesten is een dikke + maar geen harde eis. Een afsluitbare kast stel ik erg op prijs, evenals een spuitplaats met warm water.
Weet iemand een plekje wat aan mijn wensen en de eisen van mijn 4-voeter voldoet?