Waar omg. Kampen af en toe lessen op huurpaard (PRE/Fries)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Waar omg. Kampen af en toe lessen op huurpaard (PRE/Fries)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 16:12

Ik wist niet zo goed hoe ik dit topic moest noemen en waar ik het moest plaatsen. Hoop dat 'ie zo goed staat.
Mijn paard is verkocht en ik heb nu dus geen eigen paard meer. Vind ik wel even lastig :+
Hoewel ik hem door tijdgebrek verkocht heb, dus een nieuwe terug kopen is voorlopig even geen optie.
Maarrrr ik blijf natuurlijk wel een paardenmeisje. Dus ik vroeg me af of er, liefst in een straal van zo'n 30 km binnen Kampen, een bedrijf of particulier is waar ik zo'n 1 keer per maand een paard kan rijden of les kan volgen (needless to say, maar tegen betaling van mijn kant natuurlijk). Op die manier blijf ik toch nog een beetje bezig met paarden zonder dat ik de verplichtingen aan ga. Vandaar dat ik ook nadrukkelijk niet op zoek ben naar een bijrijpaard; ik wil niet verplicht een x aantal keren per week langs moeten komen.
Ik zoek wel een paard dat wat verder geschoold is. Een beetje rond hobbelen op een B paard vind ik niet zoveel aan. :o 'Apartere' rassen zoals PRE's of Friezen hebben een grote voorkeur!

Ik hoop dat iemand een adresje voor mij weet :)