Ervaringen met Medhorses

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Ervaringen met Medhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 14:52

Ik ben van plan om bij Medhorses (medhorses.nl) een singel te bestellen. Wie heeft er ervaringen met dit bedrijf kwa bezorging (levertijd), eventueel terugbetalen als product niet naar wens is en hoe ze reageren op vragen?

daffodil

Re: Ervaringen met Medhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 14:53

Fijn bedrijf hoor, alleen maar goede ervaringen. Regelmatig wat besteld, heel snel in huis. Geen ervaring met terugsturen omdat dat nooit nodig was.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:20

Goede service en snelle levertijden :)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:24

Fijne service! Zelfs met een klacht goed en snel geholpen. Ik bestel er met gemak.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:37

Goede ervaringen mee alleen met kerst heb ik ruim 2 weken niks geleverd gekregen en bleken ze dicht te zijn terwijl dat niet op de site stond.als ik dat wist had ik toen niet iets besteld wat ik dringend nodig had

Normaal goed bereikbaar en lossen klachten goed op

janineskolla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:01

Goede ervaring mee. Vlotte levering.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 14:45

Dank jullie wel, ik heb de singel besteld nav jullie fijne ervaringen!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:56

Super goed service.
Was m'n huisnummer vergeten te vermelden op het bestelformulier en ben gemaild (die kwam in de spambox) en daarna ook nog gebeld om de bestelling alsnog zsm te kunnen versturen naar het juiste adres.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:16

Ook hier goede ervaringen!

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:25

Goede ervaringen, zijn heel snel. Als je ze mailt heb je ook snel antwoord.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 00:23

Mijn ervaring nu ook positief. Heel snelle levering en dat terwijl er 3-5 dagen levertijd op zat. Het was met 2 dagen al binnen! Fijn dat dat een goede keuze was :j

LiesBakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:42

Ik bestel er wel eens Kerabol en heb er goede ervaringen mee. Snelle levering

vdlinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 16:23

Goede ervaring mee, netjes correct en tijdig geleverd.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 10:42

Helaas is de singel die ik bestelde niet geschikt voor bij mijn paard. Hij blijft gigantisch afgeven (zwart bont), iets wat bij Medhorses ook niet bekend was. Na mijn mail kreeg ik meteen een antwoord terug dat ze het met de fabricant op gingen nemen, en daarvan kregen ze ook al snel antwoord terug. Hij kon inderdaad afgeven op lichte paarden, niet handig op mijn schimmel. Omdat ze de klacht graag willen oplossen wordt de singel nu omgeruild voor een naturel kleur.

Dat moet nog gaan gebeuren (was niet op voorraad daar), maar heb er alle vertrouwen in dat ze de klacht oplossen. Echt heel top, sta te kijken van de service. Dus inderdaad een goede keuze geweest om daar te bestellen. Bedankt voor jullie ervaringen :j

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 07:32

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met wat recentere ervaringen.

Met 3 stal genoten los van elkaar bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst en sindsdien niks meer gehoord.
Reageren nergens meer op.
De recensies op Google beloven niet veel goeds. Ik vind het best een slechte zaak dat ze gewoon niet reageren.
Hebben meer mensen dit gehad?

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:13

Ik heb meerdere keren wat besteld bij medhorses en steeds problemen.

Bestel er nooit meer iets. Er staat een telefoon nummer op de site heb je dat al geprobeerd?

Pauley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:21

Sky_As schreef:
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met wat recentere ervaringen.

Met 3 stal genoten los van elkaar bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst en sindsdien niks meer gehoord.
Reageren nergens meer op.
De recensies op Google beloven niet veel goeds. Ik vind het best een slechte zaak dat ze gewoon niet reageren.
Hebben meer mensen dit gehad?

Hier precies hetzelfde.
Anderhalve week geleden iets besteld, nog steeds niet gehoord.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:23

Ik heb er eens een hoofdstel besteld. Bleek achteraf niet op voorraad te zijn, dus de levertijd was langer. Het vervelende was dat ze dat van tevoren niet ff lieten weten en ik dit past wist toen ik er zelf achteraan belde. Ik heb het hoofdstel later wel gewoon ontvangen, maar deze paste helaas niet. Toen retour gestuurd en na een paar weken had ik nog niks gehoord. Ik heb echt wel zo’n 6 weken op m’n geld moeten wachten, maar heb het toen uiteindelijk wel terug gekregen. Tis dat ik nog had gebeld anders waren ze het volgensmij volkomen vergeten. Persoonlijk zou ik er geen volgende keer bestellen. Ik heb gwn geen zin om telkens overal achteraan te moeten gaan, maar het zal vast ook wel eens goed gaan. Misschien dat ik net pech heb gehad.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 09:15

@Lottekuhh, haal dat misschien maar weg want wat jij schrijft is voor hun een hele normale gang van zaken doen.

Levertijd is 2 dagen,je besteld het vervolgens blijkt de levertijd minimaal 2 week te zijn en annuleer je de bestelling en duurt het nog een tijd voordat je je geld terug krijgt. Heb het minimaal 3 x zo meegemaakt en ben er echt helemaal klaar mee met medhorses.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 12:22

Volgens mij hebben ze hier gelezen want ik heb zowaar antwoord. ...Inderdaad niet leverbaar en duurt nog 1-2 weken
Ik heb er al een keer eerder besteld en eens teruggelezen en toen was er ook al niet alles op voorraad en moest ik zelf met oplossingen komen.
Ik denk dat het voor mij ook de laatste keer geweest is

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:51

Inmiddels even geleden dat ik besteld heb, maar heeft een behoorlijke tijd geduurd voordat de bestelling geleverd is, uiteindelijk wel gedaan ,maar de hele tijdsduur van het proces heeft wel gemaakt dat ik niet nogmaals zal besturen, overigens reageren ze wel netjes op de mail e.d.
Maar er was een vrij groot gedeelte van de bestelling wat niet op voorraad was en daardoor duurde de bestelling érg lang, ook een aantal dingen die wél op de site stonden, maar vervolgens niet leverbaar waren. Erg jammer..

bbd_lh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:56

Ik heb 2 weken geleden een hoofdstel besteld, die had ik netjes 3 dagen later in huis

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 18:50

Ik heb al een aantal keer gehad dat het bestelde er toch niet was. Heel irritant!

De laatste keer had ik een supplement en singel besteld. Met het supplement had ik haast, dus na 3 dagen maar eens gebeld, toen bleek de singel niet meer leverbaar. Wel hebben ze toen direct het supplement verstuurd.

Voor mij in ieder geval reden om er niet meer te bestellen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:20

Hier ook gezeik... eerste keer dat ik er bestel, maar gelijk ook de laatste.. wat een rukzaak joh.. communicatie is poep.. je moet inderdaad óveral zelf achteraan!! En ik krijg inmiddels geen antwoord meer op mijn mails...

Op 22 maart een bestelling geplaatst: cadeautje voor iemand die ik de week erop wilde geven, plus een supplement welke mijn paard nodig had 1.5 week na de bestelling... moet goedkomen toch, zou je zeggen?!?!
Week lang... niets gehoord.... dus heb er maar eens een mailtje aan gewaagd, met alleen het volgende als antwoord: Wij verwachten u maandag uit te leveren. Excuses voor de vertraging.
Uiteraard die maandag: geen track and trace code..... >;) Inmiddels aardig pissig.. beide producten dus te laat!!
Gister, woensdag, eindelijk het mailtje met de track and trace code.. maar als ik deze open staat mijn pakket nog steeds op: Orderinformatie is naar DPD verzonden.

Toch maar weer een mail er achteraan gestuurd.. dat ik hier wel héél erg van baal.. inmiddels heb ik een ander cadeau gekocht en heb ik elders het supplement besteld _-:(

Nee, nooit meer Medhorses voor mij... flutzaak... >;)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 09:09

10 maart een deken besteld. was niet op voorraad. Na mailen krijg ik wel steeds antwoord in de trant van moet uit Ierland komen we verwachten ze elk moment. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.