Ervaringen met paardenwinkel.nl?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sixey

Ervaringen met paardenwinkel.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 16:05

Heeft iemand ervaring met bestellen bij http://www.paardenwinkel.nl? Ik heb wat besteld 3 weken terug. Ze reageren niet op email en telefoon. Gezien de slechte resensies die ik nu lees op Facebook ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben. Iemand ook zo'n ervaring?
Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-01-17 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels die gelden op bokt

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Foute webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:08

Dan ga je er toch langs:Veneweg 98, 7946 LH Wanneperveen

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:10

het online lijkt inderdaad wel vaker fout te gaan.. waarom heb je dan niet eerst even gekeken of de website wel echt was, en vertrouwd is.. lijkt mij niet slim als je zomaar blind overal gaat bestellen, lijkt mij dat iedereen wel weet dat er veel 'nep' of niet goed werkende webshops zijn.. je kunt ook even langs gaan maar van wat ik zie wordt er niet veel gedaan aan orders die fout zijn gegaan.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:10

Wist niet eens dat er in Wanneperveen een zat. Half jaar stage gelopen in dat dorp en er woont familie kom er regelmatig. En nog nooit iemand gehoord erover.

naomiponnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:18

Na de website bekeken te hebben, ze hebben geen keurmerk, dus dat maakt het wel minder.
Wel ondersteunen ze pay-pal, en bij pay-pal is het zo dat je altijd je geld terug krijgt indien je pakket niet aankomt oid, dus veiliger voor oplichting.

Nou heb je daar nu niks aan, maar de meeste websites die pay-pal ondersteunen zijn dus wel te vertrouwen, want jou geld krijgen ze niet als ze je het pakket niet opsturen indien je betaald met paypal.

Ik hoop dat je je pakket krijgt, of je geld terug!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:23

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten waar het hoort. Let erop dat de berichten voldoen aan de regels die hier gelden.
Je kan hier [RUI] Links naar topics buiten [RUI] een link naar je topic plaatsen.