Stalling gezocht in omgeving Arnhem zuid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daf_Win
Berichten: 49
Geregistreerd: 16-04-08
Woonplaats: Arnhem

Stalling gezocht in omgeving Arnhem zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 15:29

Hoi

Ik ben komen wonen in Arnhem Zuid.
Nu zijn hier in de omstreken aardig wat stallen. Maar welke stal raden jullie aan? En wat zijn de ervaringen?

Wat ik graag wil is een goede bak, buiten en/of binnenbak.
Dagelijks weidegang, liefste ook in de winter (dat mijn paard dagelijks de stal uit kan).
Vol of half pension, maar dat ik niet zelf buiten hoef te zetten. Max 250 euro.
Goede kwaliteit ruwvoer en nette stallen.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Stalling gezocht in omgeving Arnhem zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:35

Kijk eens bij de Mariahoeve in Renkum. Sta ik ook met mijn paard. Dagelijks weidegang, ENORM veel ruimte. 's nachts staan ze binnen! Het is volpension en je betaald 265. Gelegen aan het bos, inclusief binnen- en buitenbak, paddock, longeerbak & crossweide.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 17:38


linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: Stalling gezocht in omgeving Arnhem zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:20

waar je onwijs goed terecht kan is bij stal ijsseloord ( is nieuw) vol pension, fijne buitenrijbaan, stapmolen, paddocks, wasplaats, weide gang in kuddes, echt de gehele dag.

dit alles in arnhem !
als je een telefoon nummer wil ( ze hebben nog een site) kan je mij een prive bericht

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:57

linda_gigant schreef:
waar je onwijs goed terecht kan is bij stal ijsseloord ( is nieuw) vol pension, fijne buitenrijbaan, stapmolen, paddocks, wasplaats, weide gang in kuddes, echt de gehele dag.

dit alles in arnhem !
als je een telefoon nummer wil ( ze hebben nog een site) kan je mij een prive bericht


ik ga dit toch even corrigeren, hier wil je absoluut je paard/ pony niet stallen wat een nare en slechte stal. aanrader is de landsmaat in Groessen

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:51

linda_gigant schreef:
linda_gigant schreef:
waar je onwijs goed terecht kan is bij stal ijsseloord ( is nieuw) vol pension, fijne buitenrijbaan, stapmolen, paddocks, wasplaats, weide gang in kuddes, echt de gehele dag.

dit alles in arnhem !
als je een telefoon nummer wil ( ze hebben nog een site) kan je mij een prive bericht


ik ga dit toch even corrigeren, hier wil je absoluut je paard/ pony niet stallen wat een nare en slechte stal. aanrader is de landsmaat in Groessen


haha oke!! Dit geldt ook voor Staadegaard. Daar stond ik, nu eindelijk weg. Gruwelijk.

silcerano
Berichten: 8
Geregistreerd: 06-11-12

Re: Stalling gezocht in omgeving Arnhem zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:11

Ik heb een kleinschalige pensionstal in Angeren dat ligt tussen bemmel en Huissen in. Voor meer informatie kun je me altijd een pb sturen!

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Stalling gezocht in omgeving Arnhem zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 13:56

ik weet de kosten voor stalling en of het mogelijk is maar vraag eens bij Stoeterij Koningsland zij zitten in Elst.
super verzorging daar.