Ervaring gezocht mbt buitenritten of springles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Walkure

Ervaring gezocht mbt buitenritten of springles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 18:50

Hoi!

Er is iemand over een paar maanden jarig waar ik graag wat mee wil gaan doen als verassing/cadeau.
De datum wordt waarschijnlijk rond mei.

Nou zit ik te twijfelen tussen een paar dingen, en hoor graag of jullie maneges/stallen kennen waar ik die eventueel zou kunnen doen :D

1. Spring of crossles.
Het lijkt me erg leuk om een keer samen een echte spring of crossles te volgen. Springlessen op de manege zelf hebben we wel, maar die zijn niet heel denderend. Ook lijkt het me juist leuk om het eens ergens anders te doen.
Crossles lijkt me ook heel leuk.
Graag hoor ik of jullie plekken kennen waar je een losse spring of cross les kan doen (liefst met zn tweetjes) ZONDER eigen paard.

2. Buitenrit.
Het liefst zou ik graag samen op buitenrit gaan. Als het kan met zijn tweeen maar eventueel met begeleider. Liever niet met een groep (uitzonderingen daargelaten).
We zijn beide in bezit van CBR1 en 14+ jaar ervaring, ook met buitenrijden.
Het fijnst is natuurlijk een stal waar het buitengebied ook leuk om te rijden is en het liefst waar de paarden ook goed verzorgd worden.

We hebben wel allebei een bijrijdpaard, maar die van haar is op het moment niet geschikt om ergens mee naartoe te nemen om dit soort dingen te doen en ze staan niet bij elkaar.

Ik hoor jullie ervaringen graag :D

Provincie Utrecht is perfect, maar ik woon in het midden dus iets verder zou voor een keertje niet uitmaken.

(Hoop trouwens dat het topic hier goed staat)

Blackberry28

Re: Ervaring gezocht mbt buitenritten of springles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:07