Ervaring/advies gevraagd Pioneer barebackpad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte1801

Ervaring/advies gevraagd Pioneer barebackpad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 18:11

Ik spaar dus voor n nieuwe barebackpad (heb mn oude verkocht voor 50,00). Had er dus eentje online gezien(http://www.boomlooszadelbecidor.nl/a-43 ... arebackpad) kost 119,50 ex verzenden. Wil er perse eentje met wol, wrongen en singel die niet over de schoft loopt/goede drukverdeling. En nu zie ik er dus eentje op facebook (http://store.pioneerhorseline.com/produ ... k-pockets/) voor 100,00. heb die vrouw gecontact en mag eerst 70,00 overmaken en als de pad binnen is de overige 30,00. ook wil ze dr ID kaart, adres en 06 wel geven aangezien het een betrekkelijk groot bedrag is. Zou ik t doen of niet??
En zijn er misschien mensen die ervaring hebben met deze pad?

foto is van de pad tweedehands
Afbeelding

Anoniem

Re: Ervaring/advies gevraagd Pioneer barebackpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:12

Ik zou voor dat kleine verschil in prijs voor een nieuwe gaan, zodat je ook garantie hebt. :)

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 18:35

KoudbloedKim schreef:
Ik zou voor dat kleine verschil in prijs voor een nieuwe gaan, zodat je ook garantie hebt. :)

Het is dus niet dezelfde ;) Degene die ik nu tweedehands kan kopen is van echt wol en een wat uitgebreider model, kost nieuw bijna 200. Degene die ik op het oog had (libra) is van synthetisch wol en een ander model.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:37

Ooh op die manier. :j
Ik zie dat degene op Marktplaats nieuw 185 euro is.
Als dat echt dé barebackpad is die je wil, zou ik dat bedrag er wel voor over hebben.

Wij hebben zelf een Christ Premium plus gehad, die was echt onwijs zacht.

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 18:39

KoudbloedKim schreef:
Ooh op die manier. :j
Ik zie dat degene op Marktplaats nieuw 185 euro is.
Als dat echt dé barebackpad is die je wil, zou ik dat bedrag er wel voor over hebben.

Wij hebben zelf een Christ Premium plus gehad, die was echt onwijs zacht.

De christs lijken mij ook echt geweldig inderdaad, maar 120 is toch wel het maximum dat ik over heb voor een barebackpad ;) Rij al redelijk wat zonder zadel (en mis mn bbp dus echt nu) maar zou dit eigenlijk meer willen doen.

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 18:43

Owja, nog vergeten te zeggen, ik krijg er voor die honderd euro ook een neopreen singel bij ;)

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 19:06

Heb er nog wat afgekregen, mag m voor 86,50 inclusief verzenden overnemen, dan kom ik 40,00 goedkoper uit dan met de libra :o
Doen?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:52

Even over het merk: ik heb op Equitana een stand van Pioneer gezien en die hadden echt veel leuke spulletjes, heb toen zelf ook nog een (simpele) bbp gekocht en die beviel goed!

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 22:21

antje_vip schreef:
Even over het merk: ik heb op Equitana een stand van Pioneer gezien en die hadden echt veel leuke spulletjes, heb toen zelf ook nog een (simpele) bbp gekocht en die beviel goed!

Dat is goed om te weten! Nu de verkoper om gegevens gevraagd en die even natrekken :)