Hoi!
Het is alweer zo'n 5 jaar geleden dat ik voor het laatst echt les heb gehad, maar wil dit graag weer oppakken!
Ik ben erg benieuwd hoe ver ik zou kunnen komen, en ben daarom ook wel op zoek naar een manege waar de instructeurs weten waar ze het over hebben en je ook echt verder kunnen helpen, en dus geen manege waar je achter elkaar aan hobbelt..
Ook vindt ik het fijn als je niet met te veel mensen in een groepsles zit en dat er een mogelijkheid is om afentoe een springlesje mee te pikken.
O ja, ik zou graag mee doen in de volwassenen les, dus ben op zoek naar maneges waar je ook als 18+er terecht kan.
Ik ben ook in een andere omgeving gaan wonen dan waar ik eerst woonde, en heb dus totaal geen ervaringen met de maneges hier in de buurt.
Hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven, ik kom uit de buurt van Renkum, heb een auto, dus een manege een paar dorpen verderop is ook niet erg.
Na wat onderzoek op internet, leken dit mij wel leuke maneges en ben dus erg benieuwd wat jullie ervaringen hier zijn.
Als je nog een andere leuke manege weet, laat het vooral even weten.
Manege de Foliohoeve Bennekom
Manege de Woelige stal Ede
Manege Quadenoord Renkum
Manege de Fruithof Heteren
Manege Blauwendraad Rhenen
Uiteraard wil ik bij een paar maneges gaan proefrijden, maar zou jullie mening graag willen weten over bij welke ik dat dan het beste kan doen, ik ga namelijk niet elke manege af.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
'xx Angela