Ervaring Merkzadels.nl?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gordy18

Ervaring Merkzadels.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 19:39

Hallo allemaal,

Ik vraag mij af of iemand ervaring heeft met Merkzadels.nl uit Lelystad,

Kan er erg weinig over vinden,
Iemand daar al eens een zadel gekocht?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re: Ervaring Merkzadels.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:42

Volgens mij heb ik mijn springzadel bij bun gekocht. Mailcontact liep af en toe wat stroef, maar kon het zadel op komen halen (durf verzenden met dergelijke dingen niet aan). Is een heel mooi zadel, mankeert niks aan. Voor mij dus een goede ervaring.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:49

Ik probeerde mijn zadel aan ze te verkopen, maar na een aantal mailtjes en Facebookberichten te hebben verstuurd, nog steeds geen reactie. Communicatief dus erg slecht, maar wie weet is het anders als je kopende partij bent in plaats van verkopende partij.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:51

Imaginaerum schreef:
Ik probeerde mijn zadel aan ze te verkopen, maar na een aantal mailtjes en Facebookberichten te hebben verstuurd, nog steeds geen reactie. Communicatief dus erg slecht, maar wie weet is het anders als je kopende partij bent in plaats van verkopende partij.

Hier ook. Op Facebook maken ze best veel reclame dat ze zadels willen inkopen, maar als je het zadel dan doorstuurt, krijg je geen reactie.... :n

Paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:52

Ben daarheen gereden voor een zadel wat ze te koop aanboden.
Zadel viel uit elkaar van ellende, overal loszittende naden, beschadigd etc. Terwijl de foto's prima uitzagen. Gevraagd hoe dat kon en hun antwoord was " we gebruiken soms foto's dubbel als we meerdere zelfde zadels hebben"

Nog een tijdje gevolgd maar zijn aantal keren flink van naam gewisseld. Op fb gaan igg niet echt positieve verhalen rond.

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 19:56

Ik weet genoeg, bedankt!

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:12

Mijn springzadel aan hun verkocht. Goede en snelle afhandeling en fijn contact.

cynthia18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:53

Ook ik heb mijn zadel aangeboden bij hun. Helaas weinig/slechte communicatie dus zie ik er van af.

Ook valt het me op dat ze afgelopen jaar 2x ofzo van naam zijn verandedd

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:49

Omdat TS op zoek is naar ervaringen met een paardgerelateerde dienst verplaats ik het topic naar [ED] Ervaringen en diensten.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 10:40

Ik ken meerdere mensen die een zadel aan hem wilden verkopen. Hij vroeg op Facebook constant naar merkzadels en die kreeg hij dan ook aangeboden door ze. Kwalitatief echt goede zadels maar hij gaf weinig tot geen reactie terug bij al deze mensen.

Ook deed hij een winactie via een verkoopgroep voor paardenspullen. Een meisje waar mijn instructrice les aan geeft won deze. Ze zou een gratis zadel krijgen. Zij helemaal blij natuurlijk maar uiteindelijk kreeg ze een door hem van te voren uitgekozen zadel. Toen ze dit zadel kreeg bleek deze echt bagger, helemaal onder de krassen en beschadigingen, losse naden en ook nog kats scheef. En natuurlijk paste deze qua pasvorm ook totaal niet op haar paard. Ze heeft vgm nog contact met hem gehad maar uiteindelijk heeft ze het zadel verkocht voor 50,- aan de divoza omdat ze er niks mee kon.