Stalling gezocht omgeving Rotterdam!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xiempjuh

Stalling gezocht omgeving Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 10:52

Hallo paarden vrienden,

Ik weet niet of dit mag maar anders hoor ik het wel.Kunnen jullie mij misschien helpen?

Ik heb sinds maandag te horen gekregen dat mijn lieve merrie van 23 wat in der knie heeft gekregen en dat ze niet meer mag bereden worden misschien in de toekomst 1 x per week klein buiten ritje maken wel mag ik haar in de toekomst af en toe longeren maar het is erg belangrijk voor der dat ze veel in beweging is.

Ik ben dus opzoek naar een stal waar ze een paar uurtjes naar buiten kan of met een uitloopje en eventueel ook voor mijn shet. Shet is niet noodzakelijk maar als het kan zou het leuk zijn als ze bij elkaar blijven. Weet iemand misschien iets in de buurt van Rotterdam??
Ik zou erg dankbaar zijn voor je hulp.

Alvast bedankt,

Maxime
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 06-01-17 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek TS aangepast

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:55

Ik kom zelf niet uit de buurt van Rotterdam, maar 1 tip: zet in de titel Rotterdam neer ;)
Succes met de zoektocht!

Op Facebook zit trouwens een stalling gezocht groep voor zuid holland, daar kun je ook een oproep plaatsen. Ik ben zelf op zoek naar een strak rondom Gouda en die groep wordt wel aardig veel in gereageerd

Amaryllis

Re: Stalling gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 11:05

Omdat je op zoek bent naar ervaringen met een paardgerelateerde dienst verplaatst ik het topic naar [ED] Ervaringen en diensten. Mocht het aanpassen van je titel niet meer lukken, stuur me dan even een pb :)

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:57

Is 24/7 buiten een optie of wil je haar ook op stal hebben? Op de stal waar ik sta (midden in Rotterdam) is plaats maar de paarden staan wel 24/7 buiten in kuddeverband.