Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
donje schreef:@ Kim of Cruesli, heeft een van jullie misschien een telefoonnummer of adres van de fam. van Gaal? Klinkt goed, heb nu nog niet direct een stal nodig maar ben wel al aan het rondkijken dus misschien is er een mogelijkheid om op een wachtlijst gezet te worden.
donje schreef:Kim, bedankt. Ik ga ze morgen eens bellen.
Meteen nog maar een vraag dan. Hoe zit het daar met de weidegang, gaan ze elke dag naar buiten?
En staan ze alleen of in groepjes?
donje schreef:Zij dit wel een beetje flinke paddocks dan? Want als ik het goed begrijp staan ze hier de hele dag muv de zomerperiode?
Wil je nog wat meer vertellen, hoe zijn de binnen- en buitenbak, is het een grote stal? En hoever is het bos?
Ik zal ze morgen even bellen of ik een keer kan komen kijken. Maar ben al erg nieuwsgierig, valt niet mee om fijne/goede pensionstal te vinden.
donje schreef:Dat klinkt allemaal wel goed. Paddock heb ik het liefst zo groot mogelijk, zodat ze iig lekker beetje kan rennen. Liefst zou ik ze hele dag op wei hebben, maar dat en dan in combinatie met een binnenbak is erg lastig. Hebben nu wel binnenbak maar gaan maar paar uurtjes per dag op de paddock, zomers wel iets langer op de wei. Maar vind eigenlijk dat een pony zoveel mogelijk lekker buiten moet kunnen staan.
pitbullgup schreef:Jessica van de berg in overlangel
donje schreef:@ Kim, heb gisteren gebeld en meteen 's avonds wezen kijken. Was wel al donker dus buiten wat moeilijker te zien maar zag er goed uit. Enige nadeeltje is dat er in de stal niet iets van stro oid ligt. Oh ja en natuurlijk dat er geen plek is en maar weinig verloop![]()
Maar verder super. We staan nu op de wachtlijst.
Ben alleen vergeten te vragen welke brok en hoe vaak er gevoerd wordt. Maar ja mocht er ooit een plekje komen dan kan ik dit alsnog bespreken.
meeste kiezen bij ons inderdaad voor zand in de stal, aangezien de paarden hele dag in en uit lopen en daardoor toch veel zand naar binnen komt. Ik ben ooit begonnen met Vlas maar uiteindelijk ook de keuze gemaakt voor zand.
Fijn dat je zelf nog kan kiezen wat je in stal wil. Die brok ken ik verder niet. Maar ze zei inderdaad al dat je zelf ook goed in de gaten moest houden of je paard op gewicht bleef, helemaal nu met deken op kon zij dat lastig zien natuurlijk. Maar ja de kans is maar klein dat er een plekje vrij komt. Maar je weet maar nooit.