Gezocht: pensionstal omgeving Antwerpen

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jupinkle

Gezocht: pensionstal omgeving Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 12:20

Hoi bokkers!

Na al enkele maanden op mezelf het hele internet af te speuren naar een goede pensionstal, en dan op niks uit te komen, vraag ik jullie hulp.

Ik zoek dus naar een leuke pensionstal waar mijn paardjes dagelijks (als het weer het toelaat) buiten komen, een buitenbak (met goede bodem!) is voldoende, een plaats waar ik mijn spullen veilig kan plaatsen en een plaats om ze eens lekker te wassen en poetsen. Ik sta het liefst in volpension, maar halfpension is ook goed. Daaronder moet je verstaan dat ik het niet erg vind om mijn stal uit te mesten en krachtvoer aan te kopen, maar ik geen tijd heb om te voeren en binnen-/buitenzetten.

Ik woon zelf in Schilde dus de gemeentes Schilde, (Halle-)Zoersel, Oelegem, Ranst, Zandhoven en die omgeving zijn te doen voor mij.

De prijs max. 250.

Alvast bedankt!

Every dream begins with a dreamer!

bulck

Re: Gezocht: pensionstal omgeving Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 16:05

Ik denk dat je met dat budget helaas moeilijk wat gaat vinden in die regio.
Een pensionstal vraagt toch al snel 3-400EUR/maand per paard. Lege stallen hoor je soms nog wel, maar dan heb je geen gratis diensten en kom je alsnog quasi dezelfde bedragen uit (hooi en stro aankopen, bewaarplek daarvoor (bij)huren, voeder aankopen en geregel qua voederbeurten en buitenzetten)

L'embarras du choix

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 16:14

Ik sta nu op een pensionstal voor 200 all-in. Dus het is wel degelijk te vinden. Maar toch bedankt voor je reactie :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 16:25

Is Grobbendonk nog te doen voor jou? Dan kan ik je S.tal het D.ennenhof aanraden! :-)
Enkel volpension. Heb geen idee of die binnen budget ligt (ik denk eerder richting de €300 pm), maar de paarden worden top verzorgd, komen dagelijks buiten en er is een binnenbak aanwezig. Ook een mooie omgeving voor buitenritten trouwens.

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 16:29

Grobbendonk is te ver, toch bedankt!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 16:43

Oh geen probleem hoor! :-) Ben zelf van jouw regio. Ken wel een aantal stallen, maar weet niet welke prijzen ze hanteren en of het is wat je zoekt. Zijn voornamelijk grotere stallen/maneges namelijk.
- Stal Den Eenhoorn in Zoersel/Pulderbos
- Stal Veldhoven in 's Gravenwezel
- Stal Brabo in Schilde
- Hippisch Centrum De Jong in Massenhoven
- Stal Hassing in Wommelgem

Voor kleinere kan je best Kapaza/2dehands etc in de gaten houden misschien? Vrees sowieso dat je hier niet veel reactie gaat krijgen omdat het grote merendeel van de Bokkers NL is. Heb je je vraag al eens gesteld in de groep 'horse riding questions' op Facebook? :-)

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 17:30

Houd kapaza en al die sites al lang in de gaten maar niets in de buurt of iets dat bij mij past...
Tussen de grotere stallen kende ik enkel die van in Wommelgem niet, Die ga ik eens opzoeken :D Voor de rest ken ik ze dus allemaal en op Stal Brabo heb ik zelf nog gestaan. Jammer genoeg kan ik het bedrag van die stallen niet aan met twee paarden, aangezien ik nog student ben en ik mijn ouders niet te veel ten laste wil zijn.
Op Facebook ga ik binnenkort ook eens proberen! En ja veel NL Bokkers hier, maar ik heb de indruk dat Bokt.be 'dood' is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie