Paardenkamp gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lotte_V

Paardenkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 18:44

Hoii! Ik ben Lotte,14 jaar. Met mijn vriendin ga ik al 2 jaar op paardenkamp met sport vlaanderen, leuke kampen! Maar ik wil wat meer... Want het zijn steeds maar normale lessen en verzorging, elke dag hetzelfde.. Dus zoek ik een kamp die totaal anders is! Waar je bijvoorbeeld een vast paard hebt voor de hele week die jij kan verzorgen (hoeft natuurlijk niet /3 ) Of waar je bijvoorbeeld met de paarden op trektocht gaat, of ermee gaat zwemmen. Allemaal uitzonderlijke dingen en minder rijden. Vrijheidsdressuur leren. Leren longeren... Kennen jullie zo'n leuk kamp?(Regio West-Vlaanderen, België) Laat het hieronder even weten!
Dankjewell! :*
Lotte
Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-12-16 20:59, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Center verwijderd, dit is niet toegestaan op INF

SsSimonee

Re: Paardenkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:49

Ruitercentrum het fjordenpaard!
Eigen paardje, elke dag bosrit van 2 uur. Daarnaast met paard door het water en ook zonder paard zwemmen. Er word poetsochtend gehouden en voltige en spelletjes gedaan met de paarden.
Je gaat ook nog op pad met de huifkar.
www.rchetfjordenpaard.nl

_Lotte_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 18:55

Oeps, regio er vergeten bijzetten. Dit is helaas nogal ver :\ Ik woon in België, West-Vlaanderen, of is deze site enkel voor Nederland? Sorry voor de domme vragen misschien, ik ben net nieuw ;)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:56

Het reelaer!

Ontzettend leuk! Ze organiseren gewone ponykampen, cross kampen en trektochten. Er is een heerlijke grote crosswei waar je lekker gaat crossen. Er zijn leuke buitenritten en de trektocht is ook fantastisch! Je gaat met de paarden door de waterbak en je krijgt een paard voor de week. Gezellige stal met ook leuke activiteiten buiten de paarden :)

_Lotte_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 18:58

Ook te ver, jammer :\

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 19:14

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 19:52

www.sintels.nl in Breda, vlak bij de grens met Belgie. Ik denk dat je onze instructiekampen ook wel leuk vind. En wil je andere dingen leren, bijvoorbeeld longeren, dan kan dat ook.

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 20:07

Ik ga ook altijd naar Sport Vlaanderen. Welke locatie ga je altijd? Vriendinnen van kampen die bij meerdere locaties zeggen dat Woumen het leukst is. 2x per dag anderhalf uur rijden (springen en dressuur), 2x per dag anderhalf uur verzorging (wassen, voltige, met warm weer waterspellen) en een leuk avondspel. Als je je A-brevet hebt mag je ook op de laatste dag mee buitenrijden.

Begin januari is er een kamp, je zou zelfs dan al kunnen gaan. :+ Maar je zoekt waarschijnlijk voor iets in de zomer.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:00

Ik verplaats dit topic naar [ED]Ervaringen en Diensten aangezien de topicstarter op zoek is naar een paardgerelateerd dienst. Je kan hier [BRT] Links naar topics buiten [BRT] een link naar je topic plaatsen om het extra onder de aandacht te brengen.

_Lotte_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 17:34

Scamander, ik ben al 2x naar Woumen geweest en 1x naar Waregem, Woumen is idd veel beter dan Waregem! En het zijn echt leuke kampen inderdaad, maar ik wou graag eens een kamp doen die wat minder echt rijden is en meer zo een band opbouwen en echt nieuwe dingen leren. Als ik niets anders gepast vind ga ik wel sws naar Woumen. Waar ga jij op kamp? ;) En Liberty, dit is helaas veel te ver voor mij, aangezien ik in West-Vlaanderen woon. Toch bedankt!

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 17:38

Bij Woumen altijd, ben er best vaak geweest maar woon zelf in Nederland.
Snap het, heb zelf ook weleens een ander kamp gedaan voor de afwisseling maar ik blijf er terug komen.