Wie o wie heeft er ervaringen met goedkopepaardekens.nl? Ik heb namelijk twee dekens bij hen gekocht en beide waren erg snel kapot. Ik vraag me af ik gewoon pure pech heb gehad of dat dit vaker is bij hen?
Het eerste deken is drie weken meegegaan en toen is mijn paard waarschijnlijk ergens aan blijven hangen. Daarop mocht ik met korting een tweede deken kopen, maar dat was binnen een week kapot gescheurd vanaf de schoft. Ik verwacht dat mijn paard heeft staan kriebelen bij de schoft met een ander paard in de wei en dat het toen kapot is gegaan. Daar zou een outdoordeken in mijn ogen tegen moeten kunnen...
Is het de moeite waard om de tweede keer korting van hen aan te nemen? Of kan ik beter een ander merk kopen?
Ik heb er vorig jaar ook een deken weg gehaald. Helaas ook na enkele weken een gat aan de buiten kant en gesp voor lag er gewoon helemaal af. (Donkerblauw deken)
Toen heb ik een ander deken voor hem gekocht en deze bewaard, aangezien deze nog wat lang voor hem was. Daardoor had ik tijd om de deken te maken en heb ik van een oude deken gespen en stof gehaald om het te repareren. Nu heeft hij hem weer op, en is " voor zo ver" nog heel.
Ik heb daar een Harry's horse gekocht, die ligt nu voor het tweede jaar op. Hij is wel kapot, maar dat was met een andere deken waarschijnlijk ook gebeurt. Een paard kwam met macht 8 uit het luik zetten en had nog net mijn deken tussen zijn tanden. Met een Bucas of rhino was het wrss niet gebeurt nee, maar het is verder een goede deken. Heb sowieso meer harry's horse dekens die allemaal al jaren meegaan. Die liggen nou eenmaal het mooiste op mijn paard.
Charica
Geplaatst: 13-12-16 18:46
Heb daar ook mijn staldeken vandaan. Echt super tevreden. Ligt er al 2 jaar op. Niks kapot, zo goed als nieuw. Volgende koop ik daar ook!
Bamii
Geplaatst: 13-12-16 18:52
Ik ben juist heel erg tevreden. 3 jaar terug mijn eerste deken daar vandaan gehaald en is nu, zelfs nog na thuis wassen, helemaal waterdicht en heel. Zelfs qua kleur ziet ie er als nieuw uit. Ook mijn andere dekens zijn gewoon goed.
Als ik soms in het dekentopic lees dat die dekens die +199 euro hebben gekost ook vaak niet meer na wassen waterdicht zijn of kapot...
Omdat dit topic een vraag over een dienst betreft, verplaats ik deze naar [ED]
GamblersCup
Geplaatst: 13-12-16 19:55
Ik ken het zelf niet, maar ik wilde toch even zeggen dat het helemaal niet aan de kwaliteit hoeft te liggen. Bij ons ook wat outdoordekens met de gaten er in (en geen goedkope merken!) omdat een ander paard dacht dat het leuk was om pony op te tillen aan zijn deken, of omdat ze staan te kriebelen, of omdat paardlief ergens achter bleef haken...
Ik heb eens een deken bij hen besteld, heel tevreden over! Verder heb ik eigenlijk alleen maar 'goedkope' dekens, en ze blijven altijd heel netjes heel, dus soms is goedkoop ook gewoon goed hoor